Gå til innhold

Jeg trenger å komme i kontakt en heks/trollmann/ en som driver med magi 🙌🏼

Needawitch

Anbefalte innlegg

Som navnet mitt tilsier… jeg ønsker å komme i kontakt av en så god grunn som at jeg trenger hjelp fra disse menneskene. Hvis noen kan hjelpe meg vil de avsolutt få noe for det men det må være ekte og det vil bli sjekket!🙌🏼 Gjelder kjærlighetsproblemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Let på nett, ts. Betal det de skal ha der og få folk som driver på med dette som yrke til å fortelle deg noe om det du vil vite. 

Anonymkode: bb5f5...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Needawitch skrev (23 timer siden):

Som navnet mitt tilsier… jeg ønsker å komme i kontakt av en så god grunn som at jeg trenger hjelp fra disse menneskene. Hvis noen kan hjelpe meg vil de avsolutt få noe for det men det må være ekte og det vil bli sjekket!🙌🏼 Gjelder kjærlighetsproblemer

Er du hedning eller? I og med at magi er stor synd i kristendommen.

Endret av Sommer2464
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Let på nett, ts. Betal det de skal ha der og få folk som driver på med dette som yrke til å fortelle deg noe om det du vil vite. 

Anonymkode: bb5f5...067

Det er ikke ekte, de driver bare business. Ingen arbeid kunn ha penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Needawitch skrev (14 timer siden):

jeg kan hjelpe deg. har ti års erfaring. 🤣 

kjærlighet er viktig, og det har du full rett til å ønske deg. så jeg tilbyr deg hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Needawitch skrev (På 2.2.2022 den 14.37):

Jeg kan foreta en reading, hvis du vil. Gratis. Hva ønsker du å spørre om? 

Anonymkode: b4990...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at "magi" finnes, og at man kan kontakte gode/onde ånder/demoner. Fordi jeg er kristen og har lest mye. 

Men tror det er veldig mange mellom hvem som kan gjøre dette på ekte, for det er mange mange svindlere. De ekte må man nok sannsynligvis betale en god del for

Anonymkode: 04e8a...3e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror at "magi" finnes, og at man kan kontakte gode/onde ånder/demoner. Fordi jeg er kristen og har lest mye. 

Men tror det er veldig mange mellom hvem som kan gjøre dette på ekte, for det er mange mange svindlere. De ekte må man nok sannsynligvis betale en god del for

Meg over: du bør absolutt ikke betale mye penger til de anonyme uten navn eller anbefalinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er anbefalt.

Jeg og Silvia har hørt hverandres tanker og sendt hverandres tanker i over 1 uke nå, totalt anerkjent som sant fra oss begge.

Telepathy confirmed and evidenced.

Fuck den science studien hvor 80 personer faila på telepati.

Jeg leker med dette.

Det er barnehage bro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...