Needawitch Skrevet 2. februar 2022 #1 Del Skrevet 2. februar 2022 Som navnet mitt tilsier… jeg ønsker å komme i kontakt av en så god grunn som at jeg trenger hjelp fra disse menneskene. Hvis noen kan hjelpe meg vil de avsolutt få noe for det men det må være ekte og det vil bli sjekket!🙌🏼 Gjelder kjærlighetsproblemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. februar 2022 #2 Del Skrevet 2. februar 2022 Du vet at dette bare er fantasi, ikke sant? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Del Skrevet 2. februar 2022 Let på nett, ts. Betal det de skal ha der og få folk som driver på med dette som yrke til å fortelle deg noe om det du vil vite. Anonymkode: bb5f5...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 2. februar 2022 #4 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Needawitch skrev (23 timer siden): Som navnet mitt tilsier… jeg ønsker å komme i kontakt av en så god grunn som at jeg trenger hjelp fra disse menneskene. Hvis noen kan hjelpe meg vil de avsolutt få noe for det men det må være ekte og det vil bli sjekket!🙌🏼 Gjelder kjærlighetsproblemer Er du hedning eller? I og med at magi er stor synd i kristendommen. Endret 3. februar 2022 av Sommer2464 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Needawitch Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Let på nett, ts. Betal det de skal ha der og få folk som driver på med dette som yrke til å fortelle deg noe om det du vil vite. Anonymkode: bb5f5...067 Det er ikke ekte, de driver bare business. Ingen arbeid kunn ha penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 3. februar 2022 #6 Del Skrevet 3. februar 2022 Needawitch skrev (14 timer siden): Som navnet mitt tilsier… jeg ønsker å komme i kontakt av en så god grunn som at jeg trenger hjelp fra disse menneskene. Hvis noen kan hjelpe meg vil de avsolutt få noe for det men det må være ekte og det vil bli sjekket!🙌🏼 Gjelder kjærlighetsproblemer jeg kan hjelpe deg. har ti års erfaring. 🤣 kjærlighet er viktig, og det har du full rett til å ønske deg. så jeg tilbyr deg hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Del Skrevet 4. februar 2022 Needawitch skrev (På 2.2.2022 den 14.37): Som navnet mitt tilsier… jeg ønsker å komme i kontakt av en så god grunn som at jeg trenger hjelp fra disse menneskene. Hvis noen kan hjelpe meg vil de avsolutt få noe for det men det må være ekte og det vil bli sjekket!🙌🏼 Gjelder kjærlighetsproblemer Jeg kan foreta en reading, hvis du vil. Gratis. Hva ønsker du å spørre om? Anonymkode: b4990...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Del Skrevet 4. februar 2022 Jeg tror at "magi" finnes, og at man kan kontakte gode/onde ånder/demoner. Fordi jeg er kristen og har lest mye. Men tror det er veldig mange mellom hvem som kan gjøre dette på ekte, for det er mange mange svindlere. De ekte må man nok sannsynligvis betale en god del for Anonymkode: 04e8a...3e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror at "magi" finnes, og at man kan kontakte gode/onde ånder/demoner. Fordi jeg er kristen og har lest mye. Men tror det er veldig mange mellom hvem som kan gjøre dette på ekte, for det er mange mange svindlere. De ekte må man nok sannsynligvis betale en god del for Anonymkode: 04e8a...3e3 Meg over: du bør absolutt ikke betale mye penger til de anonyme uten navn eller anbefalinger Anonymkode: 04e8a...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 6. februar 2022 #10 Del Skrevet 6. februar 2022 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #11 Del Skrevet 6. februar 2022 Det er kun eventyr, hekser og trollmenn finnes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 6. februar 2022 #12 Del Skrevet 6. februar 2022 Dama er anbefalt. Jeg og Silvia har hørt hverandres tanker og sendt hverandres tanker i over 1 uke nå, totalt anerkjent som sant fra oss begge. Telepathy confirmed and evidenced. Fuck den science studien hvor 80 personer faila på telepati. Jeg leker med dette. Det er barnehage bro ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå