AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #41 Del Skrevet 7. februar 2022 hadde gått privat. offentlig er dere bare maskiner. iskaldt, null følelser, null sympati. Anonymkode: f735d...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #42 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 11.53): Husk at det offentlige gjerne har sommerstengt også. Type hele sommeren. Anonymkode: 064fe...bbb Det private har også sommerstengt. Og stengt i jula og i påsken. Kanskje mindre stengt enn det offentlige, men vi måtte stå over forsøk 2 ganger i det private pga disse stengingene. Anonymkode: 6c1f3...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #43 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 12.03): Aller eldste laget? Nei, ærlig talt. Før prevensjon ble oppfunnet var det helt vanlig at man fikk barn godt ut i 40-årene. Så fra naturens side er hun nok ikke for gammel. Anonymkode: cec8a...eca Noen blir lett gravide fra naturens side i den alderens mens andre blir det ikke. Dette er biologisk styrt og kan ikke gjøres noe med uten at man eventuelt får behandling. Så jo, noen er desverre for gamle som 40-åringer. Anonymkode: afaa1...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #44 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 11.14): Det er jo bra at legene sier det er mulig da, og at du har bra blastocyster. Har skjønt at det er en vanvittig tøff prosess, så selv om jeg gleder meg og er utålmodig etter å komme i gang, så gruer jeg meg noe helt vanvittig også.. Anonymkode: 493dd...e45 Bare for å bidra litt til andre siden også, så har jeg gått gjennom ivf uten at jeg syntes det var så vanvittig tøft Jeg hadde også en graviditet utenfor livmoren på letrozol først, og så lykkes det på første ivf etterpå. Så for oss var det (utenom den operasjonen) egentlig veldig enkelt og greit. Vi gikk privat med en gang. Delvis fordi fertilitetsklinikken på sykehuset lå rett ved siden av der mange jeg kjenner jobbet, delvis fordi vi ønsket å være "betalende kunder". Jeg ville ha en person i telefonen og ikke en telefonsvarer, fleksibilitet, venterom og privat rom etter uttak. Det var definitivt verdt pengene for min del. Om selve den medisinske behandlingen var så mye bedre tror jeg kanskje ikke, men hele opplevelsen var smidigere og bedre, og det er for meg verdt mye. Anonymkode: 332e9...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #45 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare for å bidra litt til andre siden også, så har jeg gått gjennom ivf uten at jeg syntes det var så vanvittig tøft Jeg hadde også en graviditet utenfor livmoren på letrozol først, og så lykkes det på første ivf etterpå. Så for oss var det (utenom den operasjonen) egentlig veldig enkelt og greit. Vi gikk privat med en gang. Delvis fordi fertilitetsklinikken på sykehuset lå rett ved siden av der mange jeg kjenner jobbet, delvis fordi vi ønsket å være "betalende kunder". Jeg ville ha en person i telefonen og ikke en telefonsvarer, fleksibilitet, venterom og privat rom etter uttak. Det var definitivt verdt pengene for min del. Om selve den medisinske behandlingen var så mye bedre tror jeg kanskje ikke, men hele opplevelsen var smidigere og bedre, og det er for meg verdt mye. Anonymkode: 332e9...cf3 Så fint å høre din opplevelse!!😊😊 Tusen takk for at du delte🥰 Så godt å høre at du lykkes på første forsøk! Her inne er det jo ofte historiene til de som har prøvd lenge som dominerer, og mange av de er jo tøffe og vonde. Så er det klart, at de som blir fort gravide, enten naturlig eller ved IVF, de henger sikkert ikke så mye på sånne forumer. Jeg gjorde ikke det selv før jeg hadde prøvd en del måneder. Hadde jeg blitt gravid med en gang hadde jeg nok ikke fortet meg inn her for å fortelle om det, og det er sikkert litt sånn for de som blir gravide med IVF på første forsøk også. Så det er flott at denne historien kommer frem også!😍 Anonymkode: 493dd...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå