Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #3821 Del Skrevet 3. august Egg & Bacon og Appelsinjuice er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🥚🥚🥚🥚🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august #3822 Del Skrevet 3. august En konfektbit etter frokost. Jentene på Tunet pistasjkrønsj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. august #3823 Del Skrevet 3. august vingummi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #3824 Del Skrevet 3. august Kaffe er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. august #3825 Del Skrevet 3. august Iskaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #3826 Del Skrevet 3. august Vann er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.💧💧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #3827 Del Skrevet 3. august Hamburgere og Pommes Frites og Brus er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. august #3828 Del Skrevet 3. august Nachos og vann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #3829 Del Skrevet 3. august Hver vår Urgeboks og hver vår Colaboks er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🔋🔋🥤🥤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #3830 Del Skrevet 4. august Egg & Bacon og Appelsinjuice er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🥚🥚🥚🥚🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🟠🟠🧃🧃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august #3831 Del Skrevet 4. august Jentene På Tunet-konfekt, til frokostdessert. Med karamell og pasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. august #3832 Del Skrevet 4. august 2 hours ago, Frøkenfryden said: Jentene På Tunet-konfekt, til frokostdessert. Med karamell og pasjon Festlig tallerken! Elsker Jentene på Tunet-konfekt. Men er temmelig dyrt så kjøper det sjeldent. Planen er å sette det på ønskelisten min til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #3833 Del Skrevet 4. august Kaffe er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august #3834 Del Skrevet 4. august SVK skrev (1 time siden): Festlig tallerken! Elsker Jentene på Tunet-konfekt. Men er temmelig dyrt så kjøper det sjeldent. Planen er å sette det på ønskelisten min til jul. Takk! Jeg liker den. Har koppen også🥰 Ja godt men dyrt. Spiser med andakt, som det heter😌 Lurt å ønske seg! De har det jo på Meny og i nettbutikk på Jentene på Tunet, så nå kan man jo greit få tak i de uansett bosted. Jeg bestiller en liten bboks til jul og gir bort mange. ☺️ (Du burde bli vennen min neste halvår med andre ord🤠) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. august #3835 Del Skrevet 4. august (endret) 20 minutter siden, Frøkenfryden said: Ja godt men dyrt. Spiser med andakt, som det heter😌 Lurt å ønske seg! De har det jo på Meny og i nettbutikk på Jentene på Tunet, så nå kan man jo greit få tak i de uansett bosted. Jeg bestiller en liten bboks til jul og gir bort mange. ☺️ (Du burde bli vennen min neste halvår med andre ord🤠) Burde absolutt bli vennen din og havne på gavelisten din! Synes selg Jentene på tunet-konfekt er en kjempegod julegave. Så lurt av deg å gi det! Endret 4. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. august #3836 Del Skrevet 4. august (endret) 43 minutter siden, SVK said: Burde absolutt bli vennen din! Synes selg Jentene på tunet-konfekt er en kjempegod julegave. Så lurt av deg å gi det! I tillegg til at det er en flott gave å få så synes jeg også det er flott at man støtter mindre produsenter som Jentene på Tunet. Endret 4. august av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august #3837 Del Skrevet 4. august Jeg støtter gjerne søte sjokoladejenter med og uten eget tun! Nok om det, nå har jeg spist skive med tunfisksalat på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. august #3838 Del Skrevet 4. august Kyllinglår og Pommes Frites og Brus er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #3839 Del Skrevet 8. august Fish and Chips og Brus er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #3840 Del Skrevet 8. august Brødskive med fenalår, 1 glass melk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå