Gjest peon Skrevet 22. oktober 2005 #1 Skrevet 22. oktober 2005 Slik som ble vist på tv2. Noen erfaringer med dette?
Heisan Skrevet 22. oktober 2005 #2 Skrevet 22. oktober 2005 Heisan Har ikke prøvd det selv, men har blitt vist det.. Spør først siden jeg ikke så innslaget på tv2, gjelder det barn eller voksne?
Gjest peon Skrevet 22. oktober 2005 #3 Skrevet 22. oktober 2005 Heisan Har ikke prøvd det selv, men har blitt vist det.. Spør først siden jeg ikke så innslaget på tv2, gjelder det barn eller voksne? ← Det jeg så var for voksna. Det ble testet på "god moegen norge" og fikk god respons der..
Heisan Skrevet 22. oktober 2005 #4 Skrevet 22. oktober 2005 Hvis det var eyetoy kinetic så skal det være veldig bra. Du kan ta et ferdig treningsprogram eller lage et selv, og spillet registrerer om du går på trening eller ikke Spillet registrerer om du gjør øvelsene riktig, det blir noe lignende som å ha en instruktør hjemme, høres jo fint ut.. Det går jo også an å skaffe seg dansematte, og/eller andre eyetoy spill, da blir det enda mer lek, og du er i aktivitet hele tida. Dansematta slår an på forspiel også Men blir jo mer konsentrert trening med Kinetic da.. Skal du prøve, så si hva du syns her etterpå, har tenkt på det selv
Gjest peon Skrevet 22. oktober 2005 #5 Skrevet 22. oktober 2005 Ok. Dette må jeg gruble litt på. Høres intersant ut.. Takk for tipsa!
Nella Skrevet 22. oktober 2005 #6 Skrevet 22. oktober 2005 Høres artig ut. Ikke testa. Men vi har masse eye toy spill og det er trim det også. Blir svett og fin. Samme med dansematte. Så det er masse muligheter om man først bare har utstyret. Du har spillet yourself fitness som er et vanlig spill med trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå