AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #21 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem i familien ble smittet først? Hva var første symptomer og/eller etter hvilke symptomer testet dere første gang? Slo den ut postivt med en gang? Her i barnas skole/bhg er det mye smitte nå. Vi venter på at barna skal bli syke. Men spent på hvilke symptomer de kommer til å klage over, og om Evnt vi foreldre får det med det samme. Hvilken rekkefølge var det på dere som ble syke i familien? Anonymkode: 576ad...949 Familie på seks stykker her. En fikk det først, så gikk det 2 dager, så fikk 4 det. Så gikk det to dager til så fikk sistemann det. Symptomene våre har vært: feber, hodepine, kroppsverk, tette i nesen, hoste. 4 stk har tatt 2 vaksiner, 2 ikke vaksinerert pga sin unge alder. Vi var hjemme i 10 dager, siden vi ville være på den sikre siden Anonymkode: bb066...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #22 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvem i familien ble smittet først? Hva var første symptomer og/eller etter hvilke symptomer testet dere første gang? Slo den ut postivt med en gang? Her i barnas skole/bhg er det mye smitte nå. Vi venter på at barna skal bli syke. Men spent på hvilke symptomer de kommer til å klage over, og om Evnt vi foreldre får det med det samme. Hvilken rekkefølge var det på dere som ble syke i familien? Anonymkode: 576ad...949 er ble kun barnet smittet, verken jeg eller far ble smittet. både hjemmetesten og prc var positive, dette var før jul. Han hadde ingen symptomer i hele tatt,men det var mye korona på trinnet hans da, så da måtte vi teste 2 ganger i uka Anonymkode: 6c405...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #23 Del Skrevet 2. februar 2022 Sønnen våknet med feber på søndag. Testen var positiv. Søsteren fikk positivt test i dag morges, onsdag. Og faren fikk positivt nå i kveld. Min er fortsatt negativ, men jeg har litt symptomer, så tror jeg er smitta. Ungene har feber, vi voksne har svake symptomer (3 doser begge to) Anonymkode: 54a70...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #24 Del Skrevet 2. februar 2022 Barnet på 4. trinn var først positiv, sist søndag: hun hadde hodepine, vondt i magen og 38,5 i temp. Testet positivt time etter at symptom dukket opp. To dager etter, på tirsdag testet barnet i 5. trinn positiv, hadde høy feber og kvalme. Jeg, mor fikk symptomer tirsdag kveld/ onsdag og positiv test torsdag. Jeg hadde hodepine, muskelverk, slapp og lett feber. Lå rett ut i 3 dager. Mannen testet først positivt i går, 8 dager etter første positive test i huset. Anonymkode: baed6...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #25 Del Skrevet 2. februar 2022 Hos oss startet jeg showet. Eneste stedet jeg siste ukene hadde oppholdt meg blant folk unntatt inn/ut bhg og kjapt innom butikk, var på vaksinesentret for 3. dose forrige mandag. Mulig jeg fikk mer effekt enn forventet der gitt. Kløe i halsen torsdag kveld, hoste og nysing fredag. Negative tester begge disse dagene. Tok pcr lørdag. Var sliten i kroppen men ikke feber, litt rar følelse av kiling i musklene når jeg gikk trappa liksom, og veldig rar temp tross normal temperatur på måler. Svettet og var varm, kledde jeg av meg ble det for kaldt osv. Mistenkte da at testen burde komme tilbake positiv, fikk svaret søndag, selvsagt positiv. Samme dagen begynte mannen med samme kløe i halsen. Han har hatt feber i tre dager nå. Måtte også ta pcr for å teste positivt. Men jeg testet nå mandag morgen hjemmetestene og det kom teststreken lenge før kontrollstreken, så er ikke testene det er noe feil med. Bare timingen. De blir ikke positivt før man er ferdig i isolasjon nå med nye regler. Her i huset iaf. ungene… den ene MÅ ha korona. Samme hvor mye hun tester negativt. Hun har vært virusblek siden søndag, likt som mannen. Og nå ble hun tett og snørrete og sliten. Hun er 3,5 år. Eldste på straks 6 år virker frisk som en fisk. Disse skal ja pcr i morra. Vært i min smitte i en uke nå. Faktisk redd eldste faktisk ikke får positiv. Hun fikk ikke det da det gikk på avdelingen sist heller. I såfall så rart… men men. sånn har nå vi det her. Jeg slipper lett unna heldigvis, men tross det kjenner jeg at dette er ikke et vanlig virus nei. Ekkelt å tenke på egentlig, at det er sånn det føles å få et helt nytt. Og det enda med 2,5 vaksinedose i kroppen (den tredje rakk kanskje ikke virke særlig før viruset som kom med på kjøpet brøt ut…). Er en uke fra første symptom i morra og jeg blir raskt sliten. Måtte sette meg under snømåking med ungene i dag… hvile rett og slett. Føles som da jeg var høygravid 😛 Så en helt vanlig forkjølelse er dette definitivt ikke… Anonymkode: f4b36...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsDoubtfire Skrevet 4. februar 2022 #26 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) Mandag denne uka testet yngstemann og eldstemann positivt. Testet yngste da det går mye smitte i barnehagen og eldste da han våknet med vondt i hodet, mye hoste og at han syntes at ‘ salamien’ smakte rart. Dagen etter ( tirsdag) testet min mann positivt. Han var litt snørrete på mandagskveld. Hostet mer på tirsdag og følte seg ‘ ikke som seg selv) og hadde vondt i hodet. Så på onsdag testet mellomstemann positivt. Han hostet omtrent hele natten og hadde sår hals da på onsdagen. Jeg har testet meg hele uka og idag testet jeg positivt 😅 Våknet med veldig vondt i hodet, hostet store deler av natt til idag. Skulle ta testen og hadde så mye grønt snørr/snørr klumper i halsen og nesen🤢 Kjente også bare at jeg følte meg ‘rar’ og bare ‘visste’ at nå har jeg fått det .. Har 3 doser Pfizer. Ungene er såpass små at di er ikke vaksinert med korona vaksine enda. Mannen min hadde 2 doser , skulle ta 3 på onsdagen. Endret 4. februar 2022 av MrsDoubtfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 4. februar 2022 #27 Del Skrevet 4. februar 2022 Har to barn på 4 og 2. 2-åringen fikk symptomer først. Feber på rett over 38. Negativt test samme dag, positiv dagen etter. 4-åringen hadde temp på 37,7 samme dag som 2-åringen fikk feber. Testet også positivt neste dag. Vi voksne testet positiv 1 og 3 dager etter de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uperfekt mamma Skrevet 8. februar 2022 #28 Del Skrevet 8. februar 2022 Dattera mi ble testet i morres og i ettermiddag. Jeg er positiv og ville sjekke om hun var det før min mor eventuelt tok henne med ut siden jeg et helt alene med henne og ikke i den beste formen. Testen i morres var super svak, i ettermiddag sterkere. Slo ut etter et par min. Ingen symptomer kun litt varm i perioder men ikke feber. Så jeg har en koronasyk turbokanin hjemme 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg