AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 Som overskriften sier, hvordan opplever du long-covid? Har vært delvis arbeidsufør i snart 2 år pga utmattelse. Det er gjort en hel del tester, men det er ingen som finner noe galt. Har aldri fått påvist covid, men har en svak mistanke om at en kollega tok det med seg hjem fra Østerrike ca 2 uker før de første offisielle tilfellene ble oppdaget. Personen var i samme by som ble hardt rammet og var syk ved hjemkomst, og hele kontoret ble smittet. Jeg hadde en mild sykdom, men det hang igjen en del uker at det var tungt å puste ved fysisk aktivitet. Flere hadde samme opplevelsen. Gradvis etter dette tok utmattelsen mer og mer over livet mitt. Det var ingen som ble testet da det ikke var noen offisielle tilfeller der da. Venter på legetime med håp om at det skal tas prøver, men mulig det er for sent å finne noe. Anonymkode: c4084...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 Bruk korona-forumet som er her inne! Anonymkode: 61084...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Del Skrevet 31. januar 2022 Opplever det ikke. Anonymkode: 9eb14...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #4 Del Skrevet 1. februar 2022 Utmattelse. Som om jeg aldri er uthvilt lenger. Orker lite og gjør jeg for mye fysisk eller mentalt blir jeg liggende lenge og orker ingenting. Er ingen tester som kan finne ut om du har long covid. Du får bare behandling for symptomer og knapt nok det. Du må få sjekket ut andre årsaker til utmattelsen og så tar legen sykehistorien din i betraktning. Har du vært arbeidsufør i to år uten å ha gjennomført diverse prøver og undersøkelser for å finne ut hva som feiler deg?! Anonymkode: b997f...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #5 Del Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Utmattelse. Som om jeg aldri er uthvilt lenger. Orker lite og gjør jeg for mye fysisk eller mentalt blir jeg liggende lenge og orker ingenting. Er ingen tester som kan finne ut om du har long covid. Du får bare behandling for symptomer og knapt nok det. Du må få sjekket ut andre årsaker til utmattelsen og så tar legen sykehistorien din i betraktning. Har du vært arbeidsufør i to år uten å ha gjennomført diverse prøver og undersøkelser for å finne ut hva som feiler deg?! Anonymkode: b997f...658 Som jeg skriver i HI så er «alt» sjekket ut, og det er ikke funnet noe. Vet at long-covid ikke kan bekreftes på tester. Men det skal tas test for å finne ut om jeg har hatt covid. Ts Anonymkode: c4084...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg