AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #41 Skrevet 31. januar 2022 Helt klart! Har aldri truffet en som kan opprettholde min evige prating, tenking og digrering. Og så ville jo sexen blitt super så klart, jeg vet jo hva jeg liker 😁 Anonymkode: e4a41...e4b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #42 Skrevet 31. januar 2022 Ja, det kunne jeg ha gjort. Anonymkode: ca631...464
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #43 Skrevet 31. januar 2022 Næh.. jeg er skikkelig lat (og syk), kan ikke lage mat og tjener lite penger Anonymkode: 2a200...947
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #44 Skrevet 31. januar 2022 Nei, det hadde jo ikke blitt noen overraskelse. Anonymkode: cefbb...159
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #45 Skrevet 31. januar 2022 Aldri, im toxic AF. Anonymkode: 48c4f...beb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #46 Skrevet 31. januar 2022 For en stund, kanskje. Men ser for meg at jeg hadde blitt min egen "the one who got away" Hadde ikke holdt livet ut. Anonymkode: 89d60...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #48 Skrevet 31. januar 2022 Absolutt. Tenk å date noen med så god musikksmak og så morsomme hobbyer. Jeg har aldri opplevd å date en eneste kvinne som deler noe av musikksmaken min selv om den spriker i mange retninger, og det er litt nedtur. Anonymkode: 8d3ea...9fa
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #49 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt. Tenk å date noen med så god musikksmak og så morsomme hobbyer. Jeg har aldri opplevd å date en eneste kvinne som deler noe av musikksmaken min selv om den spriker i mange retninger, og det er litt nedtur. Anonymkode: 8d3ea...9fa Hvordan kan det ha seg? Liker du bare obskure artister? Anonymkode: bab83...363 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #50 Skrevet 31. januar 2022 Ikke bare hadde jeg datet meg selv, men leter aktivt etter en mann som er som meg. Følsom, pålitelig, lidenskapelig og hvor ord og handling henger sammen. Så langt har jeg ikke funnet det Anonymkode: be452...72d
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2022 #51 Skrevet 31. januar 2022 håhå, åja. herregud for en moro verden! og så så klok da gitt. et herlig nett av flotte venner og galemathias med rare biler i et fett miljø. familien derimot, den kunne jeg kanskje unngått.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #52 Skrevet 31. januar 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan det ha seg? Liker du bare obskure artister? Anonymkode: bab83...363 Absolutt ikke, selv om jeg også liker mye hvermannsen ikke har hørt om. Jeg takler dog ikke moderne pop, som de fleste kvinner under 40 ser ut til å høre mest på. Jeg ser at noen liker andre ting også, men å matche med en av disse er som å vinne i Lotto to ganger på rad 😆 Jeg kjenner fryktelig mange menn som hører på noe av det samme som meg, så det virker som om musikksmak generelt er veldig kjønnsdelt. Anonymkode: 8d3ea...9fa
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #53 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Absolutt ikke, selv om jeg også liker mye hvermannsen ikke har hørt om. Jeg takler dog ikke moderne pop, som de fleste kvinner under 40 ser ut til å høre mest på. Jeg ser at noen liker andre ting også, men å matche med en av disse er som å vinne i Lotto to ganger på rad 😆 Jeg kjenner fryktelig mange menn som hører på noe av det samme som meg, så det virker som om musikksmak generelt er veldig kjønnsdelt. Anonymkode: 8d3ea...9fa Vi finnes i alle fall der ute, kvinner som hører mest på musikk utgitt før vi ble født😅 Mulig nyere musikk er mer kjønnsdelt ja? Anonymkode: bab83...363
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #54 Skrevet 31. januar 2022 Både ja og nei. Vi kunne hatt et åpent forhold. Anonymkode: 20f3e...6ce
Trolltunge Skrevet 31. januar 2022 #55 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men altså, når dere ser dere rundt etter en potensiell partner, ser dere etter noen som er noe annet enn dere? Jeg for min del leter etter noen som er som meg. Som passer meg. Som liker det samme som meg, som gjør det samme som meg, som deler min tankegang og verdier som meg. Jeg leter egentlig etter den kvinnelige kopien av meg selv. Skulle hun til formodning ha samme skavanker som meg, flott, da forstår vi hverandre. Jeg leter ikke etter raka motsetning som meg. Da hadde det blitt storkræsj. Anonymkode: bfbdb...e94 Jeg så nok etter en som var ganske lik meg i utgangspunktet, men glad for at det ikke var det jeg fant og falt for. Jeg hadde nok mer behov for en som utfylte meg og skapte balanse. Det sagt, vi var ekstremt ulike, men har på mange måter blitt mer og mer like med årene angående fokus, interesser og verdier. Det ble bare slik. Det som var kompromisser og å tilpasse seg hverandre ble det vi begge nå synes er ideelt og ønsket, og interesser har smittet over på hverandre. Det som gjorde at vi utfyller hverandre eksisterer likevel i stor grad fremdeles.
Gjest AprilRyan Skrevet 31. januar 2022 #56 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men altså, når dere ser dere rundt etter en potensiell partner, ser dere etter noen som er noe annet enn dere? Jeg for min del leter etter noen som er som meg. Som passer meg. Som liker det samme som meg, som gjør det samme som meg, som deler min tankegang og verdier som meg. Jeg leter egentlig etter den kvinnelige kopien av meg selv. Skulle hun til formodning ha samme skavanker som meg, flott, da forstår vi hverandre. Jeg leter ikke etter raka motsetning som meg. Da hadde det blitt storkræsj. Anonymkode: bfbdb...e94 Hvorfor skal man nødvendigvis lete etter noen som er helt lik seg selv? Ikke nødvendigvis at det fungerer noe bedre enn en rak motsetning. Enkelte ting er det viktig at man er lik på, men jeg ønsker ikke en som er helt lik meg selv. Tror ikke at det hadde funket særlig godt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #58 Skrevet 1. februar 2022 Ja. Jeg er fantastisk. Trofast, snill og ærlig. Anonymkode: 4f6b2...0c0
Kate Upton Skrevet 1. februar 2022 #59 Skrevet 1. februar 2022 Ja, det kunne jeg gjort. Vi hadde jo vært enige om alt😊 Jeg er god å ta på også😂
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #60 Skrevet 1. februar 2022 Kunne nok datet meg og hatt det mye gøy, men tviler på at det hadde vart i lengden da jeg er i overkant sta og bestemt. Har heldigvis funnet meg en light versjon av meg selv, litt mindre humor, litt mindre sta, litt færre venner, litt mindre sosial og føler det egentlig er perfekt. Kjenner en som alle har trodd jeg skulle ende opp meg i alle år, men vi er altså alt for like og jeg vet det hadde blitt fullstendig kræsj. Noen passer bedre som venner rett og slett. Anonymkode: a76ad...835 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå