AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #21 Skrevet 31. januar 2022 Selvfølgelig hadde jeg det. Om ikke jeg engang hadde villet det, hvem pokker ellers kan man forlange vil gjøre det? Finnes sikkert bedre og mer interessante mennesker enn meg, men jeg er bra kjærestemateriale. Normal størrelse på kuken også, så hadde ikke vært så vondt å ta den andre meg i stumpen, og vice versa Anonymkode: bfbdb...e94 2
Embla82 Skrevet 31. januar 2022 #22 Skrevet 31. januar 2022 urenluren skrev (10 minutter siden): Føler nesten at jeg er sammen med meg selv (i manneversjon). Jeg og kjæresten har ganske lik personlighet, og de tingene han gjør som er irriterende tar jeg meg selv i å gjøre også😅 Så da får jeg nesten svare ja? Har svart det samme på en tidligere post med samme tema, så ble litt overrasket da jeg så "mitt svar" som en ny post på forsiden. Men da er vi flere 😅
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #23 Skrevet 31. januar 2022 Tror ikke jeg hadde orket nei, for mye som ikke er bearbeidet fra barndommen, mulig spiseforstyrrelse? Jeg blir heller ikke forundret om jeg får en bipolardiagnose før jeg går i graven. Klarer meg veldig bra nå, men jeg tenker at noe kan vippe meg over kanten. Hadde ikke orket så mye styr og negative erfaringer, og så lite/ingen kontakt med helsevesenet (= null håp om bedring). Anonymkode: fdd62...de8 1
urenluren Skrevet 31. januar 2022 #24 Skrevet 31. januar 2022 Embla82 skrev (2 minutter siden): Har svart det samme på en tidligere post med samme tema, så ble litt overrasket da jeg så "mitt svar" som en ny post på forsiden. Men da er vi flere 😅 Haha, artig! Så heldige vi er som har funnet oss selv😂 1
sicario Skrevet 31. januar 2022 #25 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor (ikke)? Du velger selv om det er snakk om at du er deg og skal date en mannlig/kvinnelig versjon av deg selv eller om scenarioet er at du er en annen og skal date deg slik du er. Om det gav mening 😄 Anonymkode: bab83...363 Aldri i livet 😂 Jeg er verdens snilleste fyr, og kan være sosial, positiv og utadvendt igjennom arbeidsdagen. Resten av døgnet er det bare mørkt. Unner ingen å ta del i det.
Gjest Ghostface Skrevet 31. januar 2022 #26 Skrevet 31. januar 2022 Aldri, hadde kjedet meg i hjel ...
Trolltunge Skrevet 31. januar 2022 #27 Skrevet 31. januar 2022 Nei. To som meg sammen hadde blitt for ekstremt. Jeg har altfor mange planer, altfor mange baller i lufta og står på til jeg stuper. Jeg trenger en partner som huker fast i meg og krever at jeg tar pauser, og ved å være til får meg til å ta hensyn til at livet må være mer enn alt som skal gjøres. Å date eller være sammen med en av samme type som meg hadde vært effektivt, men direkte helseskadelig. Jeg sliter med å roe ned selv nå når kroppen allerede har gitt klar beskjed om at tempoet ikke kan opprettholdes. Min partner har en viktig funksjon i å fungere som min bremse. Til tider ved å faktisk stoppe meg, men mest bare ved å finnes, så jeg vet at jeg må ta hensyn til det. En av samme ulla, nei huff! Spørs om vi hadde sett noe til hverandre. Mye ro og kos hadde det iallefall ikke blitt. 😆 3
Embla82 Skrevet 31. januar 2022 #28 Skrevet 31. januar 2022 urenluren skrev (7 minutter siden): Haha, artig! Så heldige vi er som har funnet oss selv😂 Haha, vi er jo det. Jeg var så lettet når jeg etter å ha vært i et forhold med en som var ulik meg, på en måte som var spennende men travelt, fant meg en mannlig versjon av meg selv istedet 🤣🥰
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #29 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei, fordi jeg fortjener bedre. Anonymkode: 60fc4...7df Anonymkode: e465d...ac8 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #31 Skrevet 31. januar 2022 Nei. Morsom og festlig, absolutt. Men kontrollfrik og gråter lett. Anonymkode: ccfa0...f22
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #32 Skrevet 31. januar 2022 Nei. Jeg blir fort sint (men ikke langsomt), er både litt egoistisk og opptatt av å få det som jeg vil. Sexen hadde vært fantastisk da. 😁 Anonymkode: 27bca...add
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #33 Skrevet 31. januar 2022 Ja hadde eigentlig det altså. Anonymkode: 11620...ac6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #34 Skrevet 31. januar 2022 Men altså, når dere ser dere rundt etter en potensiell partner, ser dere etter noen som er noe annet enn dere? Jeg for min del leter etter noen som er som meg. Som passer meg. Som liker det samme som meg, som gjør det samme som meg, som deler min tankegang og verdier som meg. Jeg leter egentlig etter den kvinnelige kopien av meg selv. Skulle hun til formodning ha samme skavanker som meg, flott, da forstår vi hverandre. Jeg leter ikke etter raka motsetning som meg. Da hadde det blitt storkræsj. Anonymkode: bfbdb...e94 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #36 Skrevet 31. januar 2022 Ja, jeg er jo fantastisk, og en veldig god kjæreste. Noe alle mine exer er enige om. Anonymkode: deddb...809
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #37 Skrevet 31. januar 2022 Spennende spørsmål 🤩 Jeg hadde villet datet meg, hatt sex med meg.. men jeg ville ikke bodd sammen med meg😅 om jeg ikke var veldig glad i å lage mat selv 😂 Anonymkode: 2f32d...094
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #38 Skrevet 31. januar 2022 Nei. Altfor negativ, lavt selvbilde/usikker og temperamentsfull, og jeg synes ikke jeg selv er så attraktiv 😌 Anonymkode: a40fa...b03
KaDust Skrevet 31. januar 2022 #40 Skrevet 31. januar 2022 Pro: Jeg hadde fått like mye kjærlighet som jeg gir (which is a loooot, like unconditional blown up ADHD love). Con: Rotete, hater når folk tar maten min (men elsker å ta mat fra andre), kan være krevende… Tror ikke jeg hadde orket, om jeg er helt ærlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå