Gå til innhold

Rekelukt under dyna om morgenen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, med det symptombildet så er du egentlig på overtid for legetime. Det er helt innafor å dra til legen for reelle problemstillinger, selv mtp covid. 

Anonymkode: 1060b...435

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I det siste har jeg slitt med intens rekelukt fra vagina.. Mannen min har til og med klaget på det, noen som vet hva det kan skyldes?

K48

Anonymkode: 370ba...109

Bakteriell vaginose

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi du vasker deg med såpe el. Du har bakteriell vaginose. Kom deg til legen, og slutt å vask deg med såpe. At du er 48 år å ikke vet hva BV er er urovekkende. 

Anonymkode: 28f60...ef1

Nei, det er ikke urovekkende om noen aldri har slitt med problemer i underlivet sitt. Hun har vært heldig som har sluppet underlivs plager

Anonymkode: e84e0...0b9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei, du må ha antibiotika ved bakteriell vaginose. Infeksjonen kan spre seg og du kan få bekkenbetennelse blant annet. Det er jo ganske dumt.

Anonymkode: a6bf3...a56

Bullshit, hun trenger ikke antibiotika for det. Gynekologen ba meg kjøpe noe preperat på apotek som fikset problemet.

• Liker 1
Skrevet
WonderWomaan skrev (5 timer siden):

Bullshit, hun trenger ikke antibiotika for det. Gynekologen ba meg kjøpe noe preperat på apotek som fikset problemet.

Det vil bare virke kamuflerende på lukta evt forebygge bakteriell vaginose. For å virkelig bli kvitt det trengs antibiotika. Ofte i to omganger. 

Anonymkode: ec77b...f6d

Skrevet

Jeg fikk flagyl av legen mot bakteriell vaginose, da forsvant det etter svært kort tid. 

At du glemte å nevne blemmer ut fra vagina og nedover låtene synes jeg er litt verre. 

Anonymkode: 2df51...b4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det vil bare virke kamuflerende på lukta evt forebygge bakteriell vaginose. For å virkelig bli kvitt det trengs antibiotika. Ofte i to omganger. 

Tull, les deg opp på det.

Anonymkode: e84e0...0b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor blir folk helt fine der nede etter en kur de får kjøpt på apotek? Viss du må trå såpass hardt til betyr det at noe er mer feil hos deg nede enn bare en BV

• Liker 1
Skrevet
WonderWomaan skrev (8 timer siden):

Hvorfor blir folk helt fine der nede etter en kur de får kjøpt på apotek? Viss du må trå såpass hardt til betyr det at noe er mer feil hos deg nede enn bare en BV

Les gjerne nummer 7 på vedlagt bilde før du uttaler deg bastant. 

Screenshot_20220201_082908_com.google.android.apps.docs.jpg

Anonymkode: 2df51...b4a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fordi du vasker deg med såpe el. Du har bakteriell vaginose. Kom deg til legen, og slutt å vask deg med såpe. At du er 48 år å ikke vet hva BV er er urovekkende. 

Jeg er passert 40 og hadde ikke hørt om det der før jeg logga meg på her inne..  

Jeg har reagert på kraftig fiskeaktig lukt fra enkelte mennesker som jeg har i ettertid skjønt at sikkert er bakteriell vaginose, men jeg har ikke hatt en anelse at det var det der og da. 

Jeg tror ikke at det er noe folk som ikke har hatt det selv eller vanker her inne vet noe særlig om.. 

Uansett, jeg anbefaler ts om å ta det hos legen. 

Skrevet
WonderWomaan skrev (15 timer siden):

Så sa hun vel også at du ikke bør vaske deg med såpe... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Glemte også si at det har spredd seg et kløende utslett/blemmer fra siden av vagina nedover låret vil disse kapslene hjelpe mot det også?

😬 Du må jo gå til legen, det der høres ikke bra ut. 

Skrevet

C5DD2690-E803-4BC5-B0A1-7EE5EFA4E50C.jpeg

Anonymkode: b0987...7b6

Skrevet

Det er ikke det at TS aldri før har hatt BV som er urovekkende, men at hun vet så lite om kvinnehelse at hun ikke en gang vet hva det er og symptomene. Jeg er halvparten så gammel som TS og har en lillesøster som går første året VGS og selv de vet om flere mulige underlivsproblemer man bør være obs på selv om de aldri har hatt det selv eller debutert seksuelt. 

Anonymkode: 60e0d...bf7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

I det siste har jeg slitt med intens rekelukt fra vagina.. Mannen min har til og med klaget på det, noen som vet hva det kan skyldes?

K48

Ja, har hatt gul utflod nå de siste 3 ukene, reke lukta kom ikke før ca 2 uker siden. Det har faktisk blitt et så stort problem at jeg må finne en løsning.

Hadde vanligvis gått til en lege men pga covid situasjonen prøver jeg og unngå legebesøk. Noen som vet om en alternativ behandling  som kan hjelpe?

Glemte også si at det har spredd seg et kløende utslett/blemmer fra siden av vagina nedover låret vil disse kapslene hjelpe mot det også?

:overrasket: :overrasket: :overrasket: 

Du, altså, om dette er reelt, så skjønner du sikkert selv at du må ta kontakt med legen? Covid eller ei?

Anonymkode: 0c9b3...001

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke det at TS aldri før har hatt BV som er urovekkende, men at hun vet så lite om kvinnehelse at hun ikke en gang vet hva det er og symptomene. Jeg er halvparten så gammel som TS og har en lillesøster som går første året VGS og selv de vet om flere mulige underlivsproblemer man bør være obs på selv om de aldri har hatt det selv eller debutert seksuelt. 

Anonymkode: 60e0d...bf7

Har en ung datter, har lært mye av henne om slikt. Hvorfor, jo , fordi vi aldri hadde så mye problemer med underlivet. De fleste godt voksne hadde adskillig færre partnere enn dagens unge. 

Anonymkode: e5337...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...