Gå til innhold

Rekelukt under dyna om morgenen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg slitt med intens rekelukt fra vagina.. Mannen min har til og med klaget på det, noen som vet hva det kan skyldes?

K48

Anonymkode: 370ba...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være bakterieinfeksjon.  Kjøp vivag vaginalkapsler på apoteket og putt inn en hver kveld i 2- netter.  Mest sannsynlig blir rekelukta borte :) Er ihvertfall uskadelig å forsøke 

Anonymkode: ee022...a74

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte vasker du deg der?

Anonymkode: f4f1c...4b7

Skrevet

Hei! 

Klassiske symptomer på bakteriell vagionose. Helt ufarlig, men veldig skjenerende. Lukter gjennom klær og alt som er.
Kommer av ubalanse i bakteriefloraen der nede. 
En del år siden jeg hadde det. Legen ga med noe for det (husker ikke hva) så forsvant det. 
Lykke til❤️ 

Anonymkode: 38fad...b48

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I det siste har jeg slitt med intens rekelukt fra vagina.. Mannen min har til og med klaget på det, noen som vet hva det kan skyldes?

K48

Fordi du vasker deg med såpe el. Du har bakteriell vaginose. Kom deg til legen, og slutt å vask deg med såpe. At du er 48 år å ikke vet hva BV er er urovekkende. 

Anonymkode: 28f60...ef1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Når jeg hadde bakteriinfeksjon luktet det ikke noe. Det var kun hvit utflod. Jeg har hatt klamydia én gang, og det luktet veldig og det var mye blank utflod. Det luktet igjennom klærne også.

Anonymkode: ee657...24f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg hadde bakteriinfeksjon luktet det ikke noe. Det var kun hvit utflod. Jeg har hatt klamydia én gang, og det luktet veldig og det var mye blank utflod. Det luktet igjennom klærne også.

Høres ut som det kan ha vørt sopp det du hadde. 

Anonymkode: 24448...967

• Liker 3
Skrevet

Fordi du vasker deg med såpe el. Du har bakteriell vaginose. Kom deg til legen, og slutt å vask deg med såpe. At du er 48 år å ikke vet hva BV er er urovekkende. 

Deg om det. Jeg finner det tillitvekkende at hun er 48 og aldri har hatt BV.

Anonymkode: f68ae...cf3

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, har hatt gul utflod nå de siste 3 ukene, reke lukta kom ikke før ca 2 uker siden. Det har faktisk blitt et så stort problem at jeg må finne en løsning.

Hadde vanligvis gått til en lege men pga covid situasjonen prøver jeg og unngå legebesøk. Noen som vet om en alternativ behandling  som kan hjelpe?

Skrevet

Ja, har hatt gul utflod nå de siste 3 ukene, reke lukta kom ikke før ca 2 uker siden. Det har faktisk blitt et så stort problem at jeg må finne en løsning.

Hadde vanligvis gått til en lege men pga covid situasjonen prøver jeg og unngå legebesøk. Noen som vet om en alternativ behandling  som kan hjelpe?

F.eks Multi-gyn fra apoteket 

Anonymkode: 24448...967

Skrevet

Igjen: vivag kapsler reseptfritt. En per natt i 2- 3 netter. Problem borte 

Skrevet

Igjen: vivag kapsler reseptfritt. En per natt i 2- 3 netter. Problem borte 

Glemte også si at det har spredd seg et kløende utslett/blemmer fra siden av vagina nedover låret vil disse kapslene hjelpe mot det også?

Skrevet

gå på apoteket, der har de en krem for bakteriell vaginose som kan kjøpes uten resept. Hvis ikke det hjelper må du nok til legen å få sterkere midler/reseptbelagt. Jeg brukte en gang tablet - tror de het diflocen eller noe sånn. 

Anonymkode: 3a3d9...141

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Glemte også si at det har spredd seg et kløende utslett/blemmer fra siden av vagina nedover låret vil disse kapslene hjelpe mot det også?

da er det kanskje sopp du har og ikke bakteriell vaginose. eventuelt noe annet men det må lege sjekke. 

Kjøp canesten på apoteket. 

Anonymkode: 3a3d9...141

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Deg om det. Jeg finner det tillitvekkende at hun er 48 og aldri har hatt BV.

Anonymkode: f68ae...cf3

Går ut på det samme... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, du må ha antibiotika ved bakteriell vaginose. Infeksjonen kan spre seg og du kan få bekkenbetennelse blant annet. Det er jo ganske dumt.

Anonymkode: a6bf3...a56

Skrevet

Gå på apoteket og forklar hva symptomer du har så gir de deg sine beste råd og anbefalinger av produkter å prøve, dum er du som ikke vil gå til lege pga korona. 

Anonymkode: 7e74e...6bc

• Liker 1
Skrevet

Kan du ha glemt en tampong?

Anonymkode: b7247...cc3

• Liker 1
Skrevet

Kan du ha herpes? Det er jo blemmer.

Kom deg til legen er nok det beste.

Anonymkode: d28ea...81a

Skrevet

Må være langtkommen bakteriell vaginose.

Anonymkode: 17c09...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...