Miaiai Skrevet 21. august #101 Del Skrevet 21. august AprilLudgate skrev (På 31.1.2022 den 14.12): Dette er iallefall hyppigere enn snittet som vel er 2 ganger i måneden eller noe sånt. Hadde vært forsiktig med å legge opp negativt press på noe som høres veldig normalt ut i positiv forstand. 2 ganger i mnd er gjennomsnittet, par som har har små barn har gjerne mindre, når barna blir store eller har flyttet ut så blir det gjerne mere så det påvirker gjenomsnittet. Så 1-2 ganger i uka tror jeg mange par drømmer om etter så mange år som par. Jeg har pratet med en god del eldre mennesker og tro meg ofte par i 60 årene har mye mere sex en man tror, så noen nevnte alderen her. Finnes variasjoner her også som alt annet men mange sier det skjer noe etter 60 pluss også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #102 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 19.46): Vi er i midten og slutten av 30 årene og har sex kanskje 1 gang i måneden. Begge i full jobb og har 3 små barn, så ikke mye tid til sånt akkurat. Etter første fødsel har det gikk det nesten 1 år! Så ble jeg gravid type 2 gang vi hadde sex igjen med barn nummer 2. Mannen har mindre libido enn eksene mine, men gjør ikke meg noe. Syns de forrige var litt for ivrige... Anonymkode: a86d2...bff Folk flest som m.a. har fulltidsjobb, og omsorgsansvar for små barn har vel annet å gjøre en å knulle flere ganger for dag. Erfaringsmessig så har de fleste par med fulltidsjobb. og omsorgsansvar ikkje så stort overskudd til sex ? Par som har sex flere ganger om dagen har vel tilsynelatende kun seg selve, tenke på. ? Det bør vel ikkje bli eit slags forventingspress til hvor ofte ein helst skal / bør ha sex ? Anonymkode: 3085a...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 22. august #103 Del Skrevet 22. august Ikke noe å stresse med. Kvalitet heller enn kvantitet for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #104 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Folk flest som m.a. har fulltidsjobb, og omsorgsansvar for små barn har vel annet å gjøre en å knulle flere ganger for dag. Erfaringsmessig så har de fleste par med fulltidsjobb. og omsorgsansvar ikkje så stort overskudd til sex ? Par som har sex flere ganger om dagen har vel tilsynelatende kun seg selve, tenke på. ? Det bør vel ikkje bli eit slags forventingspress til hvor ofte ein helst skal / bør ha sex ? Anonymkode: 3085a...d87 Er du ei av disse som aldri kan bli ferdig med ”småbarnsfasen”? Anonymkode: c537b...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #105 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du ei av disse som aldri kan bli ferdig med ”småbarnsfasen”? Anonymkode: c537b...55b Jeg er en av dem. 14 år siden kona var gravid. Det var et tidsskille seksuelt for min del. Siden da har jeg aldri hatt samme overskudd som før hun var gravid og aldri prioritert sex på samme måte som jeg gjorde før. Under svangerskap, fødsel og småbarnsperioden ramlet sex mer eller mindre ut av prioriteringslisten vår. Vi har aldri lagt det inn på listen igjen😊 For mitt vedkommende er det i høyeste grad et «før og etter barn» hva sexlyst osv angår. Selvom det som sagt er 14 år. Anonymkode: aec82...9bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #106 Del Skrevet 23. august 51 og 53 år, yngste barnet er 16 år. Vi har sex 1-2 gangner i uken nå, og har hatt det de siste 7-10 årene omtrent.Da ungene var mindre var det adskillig sjeldnere ja. Da kunne det gå måneder mellom hver gang.... Jeg er glad vi har fått sexlivet tilbake igjen. Anonymkode: ef809...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #107 Del Skrevet 23. august Synes det var langt enklere å ha et aktivt sexliv når ungene var små. Da var de i seng i 19 tiden, og vi hadde hele kvelden foran oss. Nå derimot så legger tenåringene seg omtrent samtidig med oss, tror ikke de sovner like fort heller. Og ikke minst er det mye mer å involvere seg i og holde orden på sammenlignet når de var mindre Anonymkode: 76663...6fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #108 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Synes det var langt enklere å ha et aktivt sexliv når ungene var små. Da var de i seng i 19 tiden, og vi hadde hele kvelden foran oss. Nå derimot så legger tenåringene seg omtrent samtidig med oss, tror ikke de sovner like fort heller. Og ikke minst er det mye mer å involvere seg i og holde orden på sammenlignet når de var mindre Anonymkode: 76663...6fb Min erfaring også. Det var lite sex når de var spedbarn, men småbarn og større barn bremset ikke vårt sexliv. Da de ble tenåringer og la seg etter oss ble det verre. Ikke bare fordi det er er litt kjipt å ha sex når noen hører det og forstår, men fordi voksentiden blir borte. Vi mistet de timene med bare oss to. Anonymkode: 32cbb...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #109 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 11.40): Jeg er midt i 50-årene og er gift med en jevnaldrende kvinne. Vi har vært kjærester siden tenårene og gift nesten like lenge. Vi har voksne barn. Vi trener ofte, er slanke, vi har det godt sammen, kysser hver dag og sier jeg elsker deg. Men vi har sjeldnere sex enn før. 1 til 2 ganger pr. uke, kanskje oftere 1 enn 2. Oralsex, stillingsvariasjon, så vi har ikke stivnet helt. Men det er altså sjeldnere enn før. Da vi var 40+ år kunne vi ha sex tre-fire ganger i uken. Hun er fornøyd, jeg kunne vel tenkt meg litt mer. Hva er vanlig? Er dette helt greit og naturlig og ikke noe å stresse med? Anonymkode: c647f...d9d 56 år her og vi har sex i snitt 3 ganger pr.uke. Her har lysten til kvinnen faktisk økt med årene i motsetning til mange andre kvinner visstnok. Anonymkode: 94c35...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #110 Del Skrevet 24. august Vi er begge i 50 årene Da tråden ble startet hadde vi et sexliv. Ca 1 gang i måneden. Aldri initiativ fra henne men hun ble tent, var helt med når vi var i gang. Hun var positiv til sex og mente at det hører med i et forhold. Høsten for et år siden merket jeg at hun slet med å bli tent under sex. Til slutt en dag merket jeg at kroppen hennes ikke var med i det hele tatt selv om hun var helt enig i at vi skulle ha sex og hadde gjort seg klar. Jeg bare avbrøt hele greia, og det var slutten på vårt sexliv. Vi har det bra i hverdagen og et bra liv. Jeg savner å ha en kjæreste, men orker ikke å mase med det. Hun kan være kjærlig på avstand i meldinger etc men er nok redd for fysisk nærhet siden det kan misforstås. Hun fortjener ikke å bli forlatt heller. Hun kan ikke noe for det. Hun sier hun har "lite lyst" (les: null lyst). Jeg tror det er hormonelt. Anonymkode: 32cbb...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå