AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 Jeg er midt i 50-årene og er gift med en jevnaldrende kvinne. Vi har vært kjærester siden tenårene og gift nesten like lenge. Vi har voksne barn. Vi trener ofte, er slanke, vi har det godt sammen, kysser hver dag og sier jeg elsker deg. Men vi har sjeldnere sex enn før. 1 til 2 ganger pr. uke, kanskje oftere 1 enn 2. Oralsex, stillingsvariasjon, så vi har ikke stivnet helt. Men det er altså sjeldnere enn før. Da vi var 40+ år kunne vi ha sex tre-fire ganger i uken. Hun er fornøyd, jeg kunne vel tenkt meg litt mer. Hva er vanlig? Er dette helt greit og naturlig og ikke noe å stresse med? Anonymkode: c647f...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 Vi er i 40 årene og har lignende historie som dere. Vi har sex maks 2-3 ganger i halvåret. Hadde trodd det skulle være med lidenskapelig enn som så… Anonymkode: fd8b4...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #3 Del Skrevet 31. januar 2022 Vi er i begynnelsen av 40årene , vært sammen side ungdommen. Sex max 1gang i uken. Han stresser med jobb og klarer ikke mer. Anonymkode: 7a058...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Del Skrevet 31. januar 2022 For folk som er såpass gamle som TS og kona, må vel en gang i uka være strålende. Anonymkode: 442d2...21c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #5 Del Skrevet 31. januar 2022 Vi er i 40 årene, har sex 3-4 ganger i uken. Anonymkode: 4b018...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #6 Del Skrevet 31. januar 2022 Høres ganske normalt ut. Dere har kanskje til og med mer sex enn de aller fleste i den alderen som har vært sammen så lenge. Uansett finnes det ingen fasit. Alle har forskjellig drift og sexliv. Noen er fornøyd med 1 gang i måneden fordi sexlysten ikke er like høy som når de var yngre mens andre vil fortsatt ha sex hver dag. Ingen av delene er feil. Det eneste problemet der er vell bare hvis dere som partnere har helt forskjellig sexlyst. Dere to ser ut til å ha ganske lik lyst, utenom at du kunne tenkt deg litt mer. Har dere snakket om det? Du skal jo helst være like fornøyd som kona eller så møtes dere på midten en plass. Noen uker litt mer, andre uker mindre. Jobb med kona sin lyst? Finn ut hva det er hun ønsker og om hun har noe hun skulle likt å prøve ut i senga? Kanskje tease henne litt hvis det er noe hun liker? Slik kan man bygge opp lysten over en dag, flere dager eller noen timer. Jeg blir i vært fall små gal av det 😂😂 At man må jobbe litt mer for lysten skjer naturlig ut i et forhold for mange. Dere ser jo ut til ha det veldig bra. Anonymkode: 03d95...d59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #7 Del Skrevet 31. januar 2022 Slutten av 30/begynenlsen av 40. Ingen barn. Sammen i 12 år. 1-2 ganger i året. Anonymkode: a6470...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #8 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For folk som er såpass gamle som TS og kona, må vel en gang i uka være strålende. Anonymkode: 442d2...21c Er det lov å spørre hvor gammel du er? Anonymkode: 5fa8b...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #9 Del Skrevet 31. januar 2022 Hva slags jobb eller hverdag har dere. Det hadde vært litt interessant å vite. Anonymkode: 0ac25...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #10 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva slags jobb eller hverdag har dere. Det hadde vært litt interessant å vite. Begge i full jobb. Hun som selvstendig næringsdrivende med ansatte. Barn på 23 og 20, den yngste fortsatt hjemme. Anonymkode: c647f...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #11 Del Skrevet 31. januar 2022 Vi er i 40-årene, vært sammen i snart 20 år. Hos oss varierer det veldig. I perioder kan vi ha sex 3-4 ggr pr uke, i andre perioder kanskje max 1 gang pr uke Anonymkode: baf0f...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 31. januar 2022 #12 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er midt i 50-årene og er gift med en jevnaldrende kvinne. Vi har vært kjærester siden tenårene og gift nesten like lenge. Vi har voksne barn. Vi trener ofte, er slanke, vi har det godt sammen, kysser hver dag og sier jeg elsker deg. Men vi har sjeldnere sex enn før. 1 til 2 ganger pr. uke, kanskje oftere 1 enn 2. Oralsex, stillingsvariasjon, så vi har ikke stivnet helt. Men det er altså sjeldnere enn før. Da vi var 40+ år kunne vi ha sex tre-fire ganger i uken. Hun er fornøyd, jeg kunne vel tenkt meg litt mer. Hva er vanlig? Er dette helt greit og naturlig og ikke noe å stresse med? Anonymkode: c647f...d9d Dette er iallefall hyppigere enn snittet som vel er 2 ganger i måneden eller noe sånt. Hadde vært forsiktig med å legge opp negativt press på noe som høres veldig normalt ut i positiv forstand. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #13 Del Skrevet 31. januar 2022 Vi er midt i femtiårene vi også. Har vanligvis sex en gang i uka. Av og til sjeldnere og kanskje hver dag hvis vi f.eks. er på kortvarig hotellferie. Går litt opp og ned. Ingen krise hvis en av oss ikke har lyst, men jeg ville syntes det var trist hvis det skulle bli helt slutt. Anonymkode: 65663...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 31. januar 2022 #14 Del Skrevet 31. januar 2022 40 årene. Ca 1-2 ganger i året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #15 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det lov å spørre hvor gammel du er? Anonymkode: 5fa8b...4ed 36 Anonymkode: 442d2...21c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #16 Del Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): 36 Anonymkode: 442d2...21c Så da tenkte du at det passet seg å uttale seg om hva som er strålende for de som er 20 år eldre enn deg? Har vi hørt den før Anonymkode: 5fa8b...4ed 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #17 Del Skrevet 31. januar 2022 Er jo ikke spesielt spennende å ha sex med samme skrotten for 20 året på rad. Så forstår godt de som ikke har sex mer enn et par ganger i mnd eller sjeldnere. Gruer meg selv til jeg også blir 40-50 og kona dertil. Ser ikke for meg hvordan det skal være mulig å tenne på en 50-åring så regner med vi er nede i 0 ganger før den tid. Anonymkode: 044dc...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #18 Del Skrevet 31. januar 2022 Vi er 50 ++, har sex noen ganger i uka. Varierer litt hvor krevende hverdagen er. Vi har også piffet opp vårt sexliv med å møte både par og dame. Snar skal vi møte dame igjen😊. Vi har vert sammen ca 3 år Anonymkode: dad16...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #19 Del Skrevet 1. februar 2022 Hvis jeg var deg ville jeg ikke tatt opp dette som et problem. Det kan slå feil ut (been there, done that) Snakk heller om at du er heldig og glad for at dere har et sexliv i en alder hvor enkelte andre har gitt opp. Jeg tror det fungerer bedre enn masing. Anonymkode: 32cbb...6ee 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. februar 2022 #20 Del Skrevet 1. februar 2022 1-2 ganger pr uke er mye når dere har vært sammen så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå