2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 Min datter er nærkontakt for fire dager siden, ingen symptomer men tok en test nå i morges før bhg. Er denne positiv eller noe galt med testen? Legger ved to forskjellige bilder i forskjellig lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfruen89 Skrevet 31. januar 2022 #2 Del Skrevet 31. januar 2022 Prøv å ta ny test? Datteren vår fikk veldig svak strek (mindre enn din), så negativ. 3 dager senere var den tydelig positiv.og da hadde hun testet hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 31. januar 2022 Ja tar en ny må med annen type. Så langt ser den negativ ut. Kan legge til at streken er syltynn og at det ser ut som det er et slags hakk i testen der streken er. Så jeg lurer på om det er noe feil med testen…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfruen89 Skrevet 31. januar 2022 #4 Del Skrevet 31. januar 2022 Da ville jeg stolt på den siste testen som du tar nå 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 31. januar 2022 #5 Del Skrevet 31. januar 2022 Den er positiv. Kan man se en strek der så er den det, selv om den er svak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 31. januar 2022 Vimsepims skrev (14 minutter siden): Den er positiv. Kan man se en strek der så er den det, selv om den er svak. Selvom streken er i et slags «søkk» på pinnen? Mistenker at fargestoffene har hoper seg opp der fordi det er et søkk der. Ser ikke det samme søkket på testen til storesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 31. januar 2022 Ser sånn ut etter en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 31. januar 2022 #8 Del Skrevet 31. januar 2022 Hadde ikke turt å satse på noe annet enn at den er positiv til det motsatte er bevist.... Hvis det har blitt litt "skjolder" på noen av våre har de vært veldig ujevne, ikke linjalrette som dette, søkk eller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 31. januar 2022 #9 Del Skrevet 31. januar 2022 2sommerfugler skrev (21 minutter siden): Ser sånn ut etter en time Du skal ikke lese av svaret etter 20 minutt 🤦♀️ Første bildet er positivt. Strek er strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 31. januar 2022 ATLAS6 skrev (6 minutter siden): Du skal ikke lese av svaret etter 20 minutt 🤦♀️ Første bildet er positivt. Strek er strek. Fullt klar over at man ikke skal lese av etter 20 min men var for å vise hvor syltynn og rar streken er 👍🏻😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 31. januar 2022 Ulrikke skrev (8 minutter siden): Hadde ikke turt å satse på noe annet enn at den er positiv til det motsatte er bevist.... Hvis det har blitt litt "skjolder" på noen av våre har de vært veldig ujevne, ikke linjalrette som dette, søkk eller ikke.... Ja neste var negativ men vi holder hjemme fra bhg og tester igjen ikveld. Pcr er tilnærmet umulig på denne frøknen så vi får avvente litt 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 31. januar 2022 #12 Del Skrevet 31. januar 2022 Min var akkurat slik, jeg fikk positiv pcr. Fikk negativ hurtigtest etter den testen, men var allikevel smittet. Så ville nok tenkt hun er smittet til hun får negativ pcr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 31. januar 2022 Nå har vi alle i familien tatt samme type hurtigtest og ingen av oss har fått denne syltynne streken. Tok igjen av minste nå og på akkurat 20 min begynte vi å skimte denne her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 31. januar 2022 #14 Del Skrevet 31. januar 2022 2sommerfugler skrev (49 minutter siden): Nå har vi alle i familien tatt samme type hurtigtest og ingen av oss har fått denne syltynne streken. Tok igjen av minste nå og på akkurat 20 min begynte vi å skimte denne her igjen Så datter har korona, mens dere andre har negative testet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juststop Skrevet 31. januar 2022 #15 Del Skrevet 31. januar 2022 Sånn var min noen timer før det ble tydelig positiv. Ta pinnen litt ved mandlene og deretter i nesen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 31. januar 2022 Juststop skrev (58 minutter siden): Sånn var min noen timer før det ble tydelig positiv. Ta pinnen litt ved mandlene og deretter i nesen. Ja jeg hadde forventet tydeligere svar nå i ettermiddag egentlig. Første ble tatt kl 07 i morges og siste nå kl 16 og er nesten litt svakere. Tar ny imorgen tidlig 👍🏻😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 31. januar 2022 #17 Del Skrevet 31. januar 2022 Hvorfor ventes det så lenge med å lese av resultat? Er det ikke meningen å lese av etter min 15 og maks 30 min? Alt før og etter kan være feil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2sommerfugler Skrevet 31. januar 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 31. januar 2022 BuffyTheVampire skrev (5 minutter siden): Hvorfor ventes det så lenge med å lese av resultat? Er det ikke meningen å lese av etter min 15 og maks 30 min? Alt før og etter kan være feil? De er alle lest av innen 20 minutter….det er kun det ene bildet som er etter en time, kun for å vise hvor tynn streken var fordi den var mer synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 31. januar 2022 #19 Del Skrevet 31. januar 2022 Ser positiv ut for meg. Er det ikke sånn at det skal regnes som positiv så lenge man ser en strek uansett hvor svak den er? Kan ta en skikkelig test for å få det bekreftet hvis du tror det er noe galt med testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg