Gå til innhold

Konfirmasjon skilte foreldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eksen var også utro i et års tid. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet en liten uke før yngste skulle konfirmeres. Først da sa han at han ville forlate meg. Eksen krevde attpåtil at den nye damen skulle få delta i konfirmasjonen. 

Jeg satte mine følelser først, og har ikke dårlig samvittighet for det heller. Eksen fikk beskjed om å ha eget selskap hvis han skulle involvere sin nye dame. Hvis ikke fikk han komme uten henne. Barna visste ikke om henne en gang. 

Anonymkode: 07cb4...8a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 14.18):

Han fant seg ei 19 år gammel jente, han var 38.

Æsj!

Anonymkode: 1b605...fbf

Skrevet
Hannah80 skrev (3 timer siden):

2,5 år er ikke særlig lenge. 

Jo, det er det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 19.47):

Helt ærlig, så tror jeg at jeg hadde kastet opp bare ved tanken på at ungjenta eksmannen min dumpet meg for skulle vært der, og det hadde gjort at jeg hadde slitt noe helt sykt med å holde ut dagen. Men jeg hadde hørt etter hva sønnen min ville.. Og krysset fingre og tær at han ikke ville ha henne der, eller at hun ikke ville komme. Og skulle det blitt til at hun skulle være der, hadde jeg booket tid hos psykolog, for sønnen min sin skyld, slik at ikke begge foreldrene ødelegger konfirmasjonen. Virker nok rimelig dramatisk her jeg skriver, men tror det er ytterst få som hadde syns det var helt OK altså.. 

Anonymkode: dbca1...122

Helt enig! Tror ikke de som svarer så bastant her har peiling på hvor vanskelig ett sånt svik kan være - for barna og. Ellers er de den andre dama og greier ikke se lenger enn sin meget korte nese. 

Anonymkode: e284e...1a9

Skrevet

Til dere som mener dette må ts klare med et smil. Har dere selv noensinne måttet være hyggelig over flere timer mot noen som virkelig har såret dere? 

Anonymkode: 0bef3...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...