AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Del Skrevet 30. januar 2022 Bruker dere Polar Flow til å legge opp løpet videre? Om klokken sier du er overbelastet, tar du det da med ro en stund? Funksjonen hvor en kan se over tid hva en har utsatt kroppen for (belastning) og hvor mye en har bygd opp(eller ned) formen deretter (hva man kan tåle/toleranse) er veldig fin i et lengre løp. Bruker dere disse mye? Anonymkode: ca7b3...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bruker dere Polar Flow til å legge opp løpet videre? Om klokken sier du er overbelastet, tar du det da med ro en stund? Funksjonen hvor en kan se over tid hva en har utsatt kroppen for (belastning) og hvor mye en har bygd opp(eller ned) formen deretter (hva man kan tåle/toleranse) er veldig fin i et lengre løp. Bruker dere disse mye? Anonymkode: ca7b3...3d7 Nei, jeg kjenner på kroppen om den er sliten eller overbelastet. Ikke la klokken styre deg helt😊 Det går helt fint at klokken viser at du er overbelastet i 1 ukes tid. Hvis den viser det hele tiden og du kjenner deg sliten så legg opp til rolig trening i noen dager så du ikke drar på deg skader. Anonymkode: 923b2...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #3 Del Skrevet 1. februar 2022 Bryr meg ikke om det. Kjenner heller på kropp og overskudd. Har hatt det stående noen dager nå, men føler meg helt fin Anonymkode: 18dca...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå