Gå til innhold

Har du fått brev fra Jehovas vitner nå i januar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (På 1.2.2022 den 18.26):

De får samme behandling som scammerne som ringer meg. Jeg vil ha meg frabedt at andre skal presse sin tro på meg.

Og dermed har de oppnådd sin hensikt…du bruker tid på dem i den grad at du tar deg bryet med å forberede deg til neste gang. Når noen tuller, lukter de lunten med en gang og avslutter høflig samtalen. Det eneste du oppnår er høyt blodtrykk og ergrelse. De bare ringer til noen andre. Din reaksjon blir ikke tatt personlig. Og du har gitt dem tid du aldri får tilbake. Et enkelt «nei takk» etterfulgt av et glass rødvin i godstolen er mye bedre for helsen din.  

Anonymkode: 52dd6...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og dermed har de oppnådd sin hensikt…du bruker tid på dem i den grad at du tar deg bryet med å forberede deg til neste gang. Når noen tuller, lukter de lunten med en gang og avslutter høflig samtalen. Det eneste du oppnår er høyt blodtrykk og ergrelse. De bare ringer til noen andre. Din reaksjon blir ikke tatt personlig. Og du har gitt dem tid du aldri får tilbake. Et enkelt «nei takk» etterfulgt av et glass rødvin i godstolen er mye bedre for helsen din.  

Anonymkode: 52dd6...624

Nei, jeg er med på å forhindre at de ringer kanskje ett menneske og lopper det for penger. Jeg får heller ikke høyt blodtrykk av det. Tvert i mot så koser jeg meg. Er du god på dette, kan du holde på en svindler lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...