AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1 Del Skrevet 30. januar 2022 Eller er det bare meg? Anonymkode: 7a5ee...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #2 Del Skrevet 30. januar 2022 Tror jeg fikk rett før jul 😊 Fikk endelig svar på hvem som styrer verden 😄 Anonymkode: 8f6ce...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #3 Del Skrevet 30. januar 2022 Ja,håndskrevet og greier. Min mann fikk ifjor Anonymkode: 628cd...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #4 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja,håndskrevet og greier. Min mann fikk ifjor Anonymkode: 628cd...080 Åh faen, jeg trodde det kun var jeg som fikk det 😩 Anonymkode: 7a5ee...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. januar 2022 #5 Del Skrevet 30. januar 2022 Aldri fått brev fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. januar 2022 #6 Del Skrevet 30. januar 2022 Fikk et i desrmber. De fikk det i retur med en liten håndskrevet og mindre hyggelig hilsen på for å so det mildt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Del Skrevet 30. januar 2022 jepp, fikk i løpet av januar. de går vel ikke "fra dør til dør" lenger, på grunn av hele denne Corona-situasjonen. Derfor bruker de sånne brev og / eller telefon-samtaler for å snakke med folk. Anonymkode: e4498...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Del Skrevet 30. januar 2022 Nei, aldri i mitt liv. De har kommet på døra et par ganger for noen år siden. Anonymkode: ccda8...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #9 Del Skrevet 30. januar 2022 Fikk et håndskrevet brev i desember fra ei dame på 68 år. Hun skal ha for innsatsen, men gikk i grønn dunk Anonymkode: a61ce...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 30. januar 2022 #10 Del Skrevet 30. januar 2022 Fikk også i desember. Nydelig, gammeldags løkkeskrift! Hadde nok brukt lang tid… Kastet det i søppelspannet utenfor dagligvaren vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 30. januar 2022 #11 Del Skrevet 30. januar 2022 De ringte meg. Ble en artig samtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. januar 2022 #12 Del Skrevet 31. januar 2022 miss summers skrev (14 timer siden): De ringte meg. Ble en artig samtale. Gleder meg til de ringer meg. Har lært litt av å se scambaiting på youtube for å si det slik... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 1. februar 2022 #13 Del Skrevet 1. februar 2022 Honey Dew skrev (22 timer siden): Gleder meg til de ringer meg. Har lært litt av å se scambaiting på youtube for å si det slik... Til info - utmeldt vitne her i tilfelle du skulle få lyst til å stigmatisere og fortsette med slike kommentarer... Hva med å bare takke nei takk? De gjør ikke dette for egen vinning - de gjør det for at de tror på noe... Jeg er ikke lenger troende på verken det eller noe annet men har respekt for at de som har en tro følger den. Det er nok hyklerske mennesker i verden... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. februar 2022 #14 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) Hvorfor i alle dager håndskriver de brevene de sender ut?? Er det noe forbud innen religionen deres eller, om at de ikke kan bruke maskiner til den slags, som en printer og en pc? Det må jo ta en evighet å sitte og håndskrive hvert eneste de sender ut. Endret 1. februar 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 1. februar 2022 #15 Del Skrevet 1. februar 2022 Million skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager håndskriver de brevene de sender ut?? Er det noe forbud innen religionen deres eller, om at de ikke kan bruke maskiner til den slags, som en printer og en pc? Det må jo ta en evighet å sitte og håndskrive hvert eneste de sender ut. De gjør det for at det er og skal være personlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #16 Del Skrevet 1. februar 2022 Bare si høflig nei takk. Dere trenger ikke si mer enn det Anonymkode: 8611e...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 1. februar 2022 #17 Del Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 13.47): Tror jeg fikk rett før jul 😊 Fikk endelig svar på hvem som styrer verden 😄 Anonymkode: 8f6ce...786 Sa de at det var Antikrist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #18 Del Skrevet 1. februar 2022 sofiemyr skrev (1 time siden): Til info - utmeldt vitne her i tilfelle du skulle få lyst til å stigmatisere og fortsette med slike kommentarer... Hva med å bare takke nei takk? De gjør ikke dette for egen vinning - de gjør det for at de tror på noe... Jeg er ikke lenger troende på verken det eller noe annet men har respekt for at de som har en tro følger den. Det er nok hyklerske mennesker i verden... De gjør det både for egen vinning og for økonomisk vinning for sekten, den personlige vinningen er at de øker sin egen sjanse for å komme blant de "utvalgte". Verving av flere medlemmer øker pengehaugen og pengestrømmen til de gamle mennene i Warwick, dette er en stort sett grunnoppbyggingen i denne sekten. Når det passer seg så sper de på ekstra dommedagsprofetier for å få medlemmene ut av Rikets sal og rundt om på dørene til folk. Når man flyr rundt på dørene til privatpersoner på denne måten og i tillegg bruker både telefon og brev så er det rett og slett en plage. Det som er riktig skummelt er at det faktisk finnes svake sjeler der ute som er tilbøyelige til å bli lurt inn i denne dommedagssekten og de kan bli ødelagt for livet, jeg har selv familie som har blitt totalt ødelagt av JV. Denne oppsøkende virksomheten burde vært forbudt for lenge siden. Anonymkode: 9c9de...236 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. februar 2022 #19 Del Skrevet 1. februar 2022 sofiemyr skrev (5 timer siden): Til info - utmeldt vitne her i tilfelle du skulle få lyst til å stigmatisere og fortsette med slike kommentarer... Hva med å bare takke nei takk? De gjør ikke dette for egen vinning - de gjør det for at de tror på noe... Jeg er ikke lenger troende på verken det eller noe annet men har respekt for at de som har en tro følger den. Det er nok hyklerske mennesker i verden... De får samme behandling som scammerne som ringer meg. Jeg vil ha meg frabedt at andre skal presse sin tro på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 1. februar 2022 #20 Del Skrevet 1. februar 2022 Honey Dew skrev (3 timer siden): De får samme behandling som scammerne som ringer meg. Jeg vil ha meg frabedt at andre skal presse sin tro på meg. Er ikke nødvendigvis uenig - bare tenker at livet er som et ekko - du får til slutt tilbake det du sender ut 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå