Gå til innhold

Hjelp

Nyssgjerrigfrøken

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten slo opp i oktober 2021! Vi var sammen i 1,5 år og det bare funka ikke mer. Jeg hadde det utrolig vanskelig i starten men nå begynner det å bli bedre, men jeg savner han så sykt mye! Vet ikke hva jeg skal gjøre, vi har snakket sammen og jeg har prøvd å få han tilbake men han vil ikke ha noe forhold sier han. Vil han noen gang komme tilbake til meg som alle sier eller hvordan fungerer dette med gutter etter et forhold. Noen tips og noen med litt erfaring på akk dette. Han er to år eldre hvis noen skulle ha lurt på dette. Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi det litt tid. Om han er den rette vil dere finne tilbake til hverandre. Lær å gi slipp.

Anonymkode: 926e3...21e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...