Gå til innhold

Trenger hjelp med tidsreise.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde tidenes bommert for 10 år siden og må reise tilbake i tid for å få rettet opp feilen jeg gjorde. Noen her som har erfaring med å dra tilbake i tid og rette tidligere feil? Hvilken metode brukte dere? Jeg ønsker knallhardt å få rettet feilen, men ser ikke ut som det er nok. 

Anonymkode: 90685...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Still klokken på maskinen eller telefonen ti år tilbake i tid, og finn stedet du gjorde feilen. Så gjør det riktige istedet, det skulle få deg til å føle deg bedre.

Anonymkode: 33584...4f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (7 minutter siden):

Du må bygge en tidsmaskin. Du kan bruke deler fra mikrobølgeovnen din.

Du trenger også et roterende sort hull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidsreiser fremover i tid er mulig, ifølge EInstein. Det var det vi så i Planet of the Apes med Charles Heston. Bakover i tid blir verre. Ormehull? Det hadde de i Stargate, men merkelig nok var nesten alle klokkene i hele universet synkroniserte i den serien. Bare et par ganger gikk tiden i ulage. De trengte reklamepauser.

Endret av Michaelhe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gjorde tidenes bommert for 10 år siden og må reise tilbake i tid for å få rettet opp feilen jeg gjorde. Noen her som har erfaring med å dra tilbake i tid og rette tidligere feil? Hvilken metode brukte dere? Jeg ønsker knallhardt å få rettet feilen, men ser ikke ut som det er nok. 

Anonymkode: 90685...b5d

Ja jeg har litt erfaring med det men det er absolutt ikke å anbefale. Det beste er å drite i det som har skjedd og fokusere på det du faktisk kan gjøre noe med, fremtiden 👍

Anonymkode: dcda6...32f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (5 timer siden):

Tidsreiser fremover i tid er mulig, ifølge EInstein.

Det er mulig i følge meg også, og jeg kan bevise det. I går kveld la jeg meg til å sove og da jeg våknet hadde jeg reist 8 timer framover i tid! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at du føler at det var en stor feil, og at det plager deg, trenger ikke å plage deg mer.

tilgi deg selv fordi du ikke visste bedre. skyldfølelse er tungt å gå rundt med. 

anbefaler visualisering som hjelpemiddel. det funker faktisk. du bryter opp gamle mønster som ligger i underbevisstheten din når du skaper nye tanker, tro, og affirmasjoner til deg selv om at det er positivt det som skjedde. for alt som skjer oss er positivt for oss. (bortsett fra krig og drap).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...