Gå til innhold

Niåring med iPhone 12

Fremhevede innlegg

Gjest Bygdetroll
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei hvis man har vanlig økonomi sånn som jeg og ikke er fattig sånn som du så er ikke det veldig rart. Det var bare 20 000 liksom siden det var 1 terrabitelrmal økonomi til å gi iPhone til 20 000 til barnet sitt hun er jo bare 13

Anonymkode: b50d1...cdb

det er ikke vanlig å ta seg råd til en så dyr telefon hvis man har vanlig økonomi

Endret av Bygdetroll
Videoannonse
Annonse
Skrevet
rampenissen72 skrev (6 minutter siden):

Vi lever i et bruk og kast samfunn. Velkommen til 2021. 

2022*

Skrevet

Her arver barna våre gamle telefoner når vi får nye på jobb. Da jeg fikk iPhone 13 fikk datteren min gamle iPhone 12. skjønner ikke helt hva som skal være galt med det.

Anonymkode: c4f85...918

Skrevet
rampenissen72 skrev (16 minutter siden):

Vi lever i et bruk og kast samfunn. Velkommen til 2021. 

Selvom en del er idioter oppdrar vi barna våre til noe annet.

Og btw 2021 er over

Anonymkode: a25d0...2d1

• Liker 2
Skrevet

Tantebarnet på 9 har også en iPhone 12 pro, ble rimelig sjokkert da hun fikk den splitter ny når hun har en historie ned å knuse mobiler på rekordtid. 

Anonymkode: 87fb3...3c7

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Tantebarnet på 9 har også en iPhone 12 pro, ble rimelig sjokkert da hun fikk den splitter ny når hun har en historie ned å knuse mobiler på rekordtid. 

Anonymkode: 87fb3...3c7

En grunn til å ikke gi barn dyre mobiler. Den varer nok ikke lenge…

Anonymkode: fe994...90b

• Liker 2
Skrevet

Min 13 åring har i phone 11. Han er fornøyd. Men de fleste av vennene har i phone 13. 

Anonymkode: ce1a2...1a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min 13 åring har i phone 11. Han er fornøyd. Men de fleste av vennene har i phone 13. 

Anonymkode: ce1a2...1a0

Oi min 13 åring har iPhone 8 men Ingen av hennes venner har iPhone 13 de fleste har 11

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oi min 13 åring har iPhone 8 men Ingen av hennes venner har iPhone 13 de fleste har 11

Det er like vanlig å ha ulike tlf i ulike prisklasser, som at noen bor i leilighet og andre bor i hus. 
det er hverken sykt, rart, grusomt at noen barn har dyrere tlf enn deg selv. 
folk er forskjellig, både økonomisk og i smak. 
Jeg har min iPhone 7 mens ungdommen har siste skrik. Slik er det bare. 

Anonymkode: e91ff...e2b

Skrevet

Min datter på 8 skal få iphone 13 pro mac til bursdagen og 10 åringen skal få seg iphone 14 pro max når den kommer ut. 8 åringen får den telefonen som kom ut året før vert år og 10 åringen får den nyeste modellen vert år. Iphone 13 pro max til 10 åringen blir jo litt gammelt

Skrevet

Kan dere slutte med disse iPhone  trådene nå?!

• Liker 2
Skrevet
Hero1 skrev (2 minutter siden):

Kan dere slutte med disse iPhone  trådene nå?!

Hva er galt med dem?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Min datter på 8 skal få iphone 13 pro mac til bursdagen og 10 åringen skal få seg iphone 14 pro max når den kommer ut. 8 åringen får den telefonen som kom ut året før vert år og 10 åringen får den nyeste modellen vert år. Iphone 13 pro max til 10 åringen blir jo litt gammelt

Håper du tuller!

Anonymkode: 69018...09d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper du tuller!

Anonymkode: 69018...09d

Nei, Hvorfor skulle jeg ha tullet om det? Gullungene mine fortener det aller beste. Uansett er det viktig at de har bedre ting enn de fattigungene i klassene dere

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

😂Folk forstår ikke at du tuller.

• Liker 1
Skrevet
Hero1 skrev (Akkurat nå):

😂Folk forstår ikke at du tuller.

Jeg tuller ikke, jeg har uansett en del millionar og vi bor i en kjempeflott villa i Bærum så de må jo ha det beste av alt

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tuller ikke, jeg har uansett en del millionar og vi bor i en kjempeflott villa i Bærum så de må jo ha det beste av alt

Kjøp en ordbok. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor diskuterer du så mye med deg selv? Lite å gjøre?

• Liker 1
Skrevet
Hero1 skrev (1 minutt siden):

Kjøp en ordbok. 

Jeg skrev ikke feil millionar er faktisk nynorsk så du vet det dumass

Skrevet

Min datter på 10 år fikk en avlagt iPhone 4 da hun fikk egen mobil da hun var 7 år. Den var totalt avleggs men fungerte. Ett år senere fikk hun iPhone 7, ikke nyeste modell den heller da. Til jul i år fikk hun iPhone 12 mini, splitter ny ut av boksen og den kostet 7000. Ufattelig mye penger for meg som er alene men har ikke hatt utgifter til å kjøpe henne telefon før og hun bruker den kjempemasse. De er en kreativ vennegjeng som filmer og tar bilder, spiller sammen og bruker telefonene som verktøy. De kler seg ut og lager skikkelig kule filmer som de klipper sammen ved hjelp av forskjellige apper og det krever mye av mobilen. Jeg angrer ikke et sekund på kjøpet.

Anonymkode: 2e791...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...