AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Del Skrevet 29. januar 2022 Dere som har opplevd spontanabort. Hvor lenge blødde dere og må man på noe etter kontroll hos lege/sykehus? er 4+6 på vei og begynte å blø nå. Fikk positiv test for noen dager siden. Anonymkode: fb66e...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Csjja2022 Skrevet 29. januar 2022 #2 Del Skrevet 29. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dere som har opplevd spontanabort. Hvor lenge blødde dere og må man på noe etter kontroll hos lege/sykehus? er 4+6 på vei og begynte å blø nå. Fikk positiv test for noen dager siden. Anonymkode: fb66e...002 Fikk en stor blødning 5+4, blødde store mengder i ca fem timer, før det roet seg. Småblødde deretter i 3 uker før det gav seg. Var på kontroll hos privat gynekolog denne uken for å sjekke om det var rester igjen, men det var det heldigvis ikke. Endret 29. januar 2022 av Csjja2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Del Skrevet 29. januar 2022 Csjja2022 skrev (40 minutter siden): Fikk en stor blødning 5+4, blødde store mengder i ca fem timer, før det roet seg. Småblødde deretter i 3 uker før det gav seg. Var på kontroll hos privat gynekolog denne uken for å sjekke om det var rester igjen, men det var det heldigvis ikke. Takk for svar! Har aldri opplevd det før, regner meg jeg kan få time til legen min da siden vi ikke har noe privat alternativ her jeg bor. Anonymkode: fb66e...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Del Skrevet 29. januar 2022 Var 7+4. Begynte å blø litt mandag kveld, var hos lege tirsdag for å måle hcg og bekrefte abort men så jo selv at blodmengden økte og så kom fosteret og rester ut tirsdag kveld. Lege igjen torsdag og fikk fort svar som bekreftet synkende hCG. Deretter minket blødningen og innen en uke var det over. For meg var det verst når kroppen prøvde å kvitte seg med fosteret og restene, men det gikk fort over når det bare fikk begynt. Ta en Paracet hvis du ser at det ikke går, så slipper du hvertfall unødvendig vondt. Klem til deg ❤️ Anonymkode: b9526...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #5 Del Skrevet 30. januar 2022 Mistet i uke 5. Blødningen var som en mens som varte 4-5 dager. Ny EL uka etter der igjen så ingen sykluskrøll. Anonymkode: bdec7...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 30. januar 2022 #6 Del Skrevet 30. januar 2022 har hatt flere.. Det startet med små blødning og lysA blod. Gikk sånn 1-2 dager før smertene kom for fullt, og jeg Blødde kraftig. Vi snakker om å blø ut 2 store nattbind på 10 min + gjerne utenfor litt. Blødningen eskalere helt fram til det falt ut på en måte... Etter det roet det seg, både smerter og blødning. Jeg Blødde vel i 2 - 4 uker etterpå, men til slutt bare små mengder. Jeg bestilte meg selv etterkontroll på sykehus for å sjekke om alt var ute. Men du ts, jeg synes ikke at du skal være helt sikker på at blødning betyr automatisk spontanabort. Det er mange årsaker til at man kan blø i første trimester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 30. januar 2022 #7 Del Skrevet 30. januar 2022 5+2 startet med friskt blod i trusa og jeg blødde smått i 6 uker. Ingen stor blødning eller smerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #8 Del Skrevet 30. januar 2022 Var ca likt på vei som deg da jeg mistet. Å miste før uke 5 kalles kjemisk graviditet. Jeg blødde en uke. Var egentlig som en vanlig mens for meg (avhenger vel av hva du er vant med, men var ikke enorme mengder). Hadde faktisk ikke smerter heller. Jeg fikk eggløsning 30 dager etter blødningen stoppet, og ble faktisk gravid igjen da. Har hørt at flere blir gravid raskt etter kjemisk. Man trenger ikke gå til lege. Husk at det er bare et bittelite støvkorn som skal støtes ut. Men blør du lenge, veldig mye eller har veldig vondt, så går det jo an å ta en telefon til legen. Anonymkode: fcbbc...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. januar 2022 #9 Del Skrevet 30. januar 2022 Blødde i litt mer enn en uke, fikk EL en måned etter. Fosteret døde i uke 5 men oppdaget ikke det før i uke 8. Dro selv til privat gyn for å sjekke at alle rester var ute. Masse lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #10 Del Skrevet 30. januar 2022 Elise93 skrev (25 minutter siden): Blødde i litt mer enn en uke, fikk EL en måned etter. Fosteret døde i uke 5 men oppdaget ikke det før i uke 8. Dro selv til privat gyn for å sjekke at alle rester var ute. Masse lykke til ❤️ Så trist♥️ Har alltid vært redd for MA selv. Hvorfor blir det ikke oppdaget tror du, er det fordi hcg øker tiltros for og dermed har man symptom/økende symptom? Trist værtfall! Anonymkode: bdec7...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. januar 2022 #11 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så trist♥️ Har alltid vært redd for MA selv. Hvorfor blir det ikke oppdaget tror du, er det fordi hcg øker tiltros for og dermed har man symptom/økende symptom? Trist værtfall! Anonymkode: bdec7...84f Slik jeg har skjønt det er det fordi kroppen ikke har oppfattet at fosteret er dødt og derfor ikke støter det ut 💔 hcg økte litt hos meg, men ikke i den grad det øker hvis fosteret hadde vært friskt. Hadde heller ingen gravid-symptomer så jeg var jo litt bekymret før det ble oppdaga. Syns uansett det var veldig fælt for man begynner jo å håpe og planlegge ogsånt, også viser det seg at det egentlig har vært dødt i mange uker 😢 Håper det går bra for deg neste gang 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #12 Del Skrevet 30. januar 2022 Elise93 skrev (6 timer siden): Slik jeg har skjønt det er det fordi kroppen ikke har oppfattet at fosteret er dødt og derfor ikke støter det ut 💔 hcg økte litt hos meg, men ikke i den grad det øker hvis fosteret hadde vært friskt. Hadde heller ingen gravid-symptomer så jeg var jo litt bekymret før det ble oppdaga. Syns uansett det var veldig fælt for man begynner jo å håpe og planlegge ogsånt, også viser det seg at det egentlig har vært dødt i mange uker 😢 Håper det går bra for deg neste gang 🥰 De samme ønsker til deg, om du ikke er gravid igjen allerede♥️ Anonymkode: bdec7...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå