AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg har ganske kort syklus, 20-21 dager. Får som regel EL på cd 10-11-12, og deretter TR på dag 20-21. Lutealfasen er som regel bare 8-10 dager, og dette vet jeg er for kort. Men er også follikelfasen for kort? Rekker egget å modnes skikkelig når EL noen ganger kommer 10 dager etter første mensdag? Anonymkode: 3c6d9...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 29. januar 2022 #2 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ganske kort syklus, 20-21 dager. Får som regel EL på cd 10-11-12, og deretter TR på dag 20-21. Lutealfasen er som regel bare 8-10 dager, og dette vet jeg er for kort. Men er også follikelfasen for kort? Rekker egget å modnes skikkelig når EL noen ganger kommer 10 dager etter første mensdag? Anonymkode: 3c6d9...e1c Jeg har lik syklus som deg. Når jeg ble gravid med datteren min hadde jeg eggløsning på dag 8, så det har ikke noe å si. Jeg måtte ta crinone for å få lenger lutealfase, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Del Skrevet 29. januar 2022 Chara skrev (1 time siden): Jeg har lik syklus som deg. Når jeg ble gravid med datteren min hadde jeg eggløsning på dag 8, så det har ikke noe å si. Jeg måtte ta crinone for å få lenger lutealfase, da. Fikk du det av gynekologen? Min sier at det bare gis ved IVF, og at det ikke er noe som heter kort lutealfase😔 Anonymkode: 3c6d9...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. januar 2022 #4 Del Skrevet 29. januar 2022 Er du sikker på du har el? Så korte sykluser er som regel uten el, og folikkelfsden tror jeg blir veldig kort her. Bruker du eltester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #5 Del Skrevet 29. januar 2022 Laura80 skrev (2 minutter siden): Er du sikker på du har el? Så korte sykluser er som regel uten el, og folikkelfsden tror jeg blir veldig kort her. Bruker du eltester? Ja, bruker EL-tester, og de blir positive hver måned. Har også fått det bekreftet via blodprøver to ganger. Anonymkode: 3c6d9...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chara Skrevet 29. januar 2022 #6 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fikk du det av gynekologen? Min sier at det bare gis ved IVF, og at det ikke er noe som heter kort lutealfase😔 Anonymkode: 3c6d9...e1c Ja, jeg fikk det av gynekologen. Men hun er ikke vanlig gynekolog, hun er spesialist på fetilitet og graviditet. Jeg har eggløsning på dag 8-10 hver mnd og har vært gravid 5 ganger, så det har absolutt ikke hatt noe å si for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå