AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Del Skrevet 29. januar 2022 Flere ganger under eggløsning? Hva er sjansene mot at mannen får utløsning inne i dama? Nei, har ikke prøvd bare lurer ut fra en diskusjon om dette i vennegjengen. Anonymkode: c8590...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. januar 2022 #2 Del Skrevet 29. januar 2022 Det går an ja, men sjansene er ganske små. Selv når egg og sperm møtes optimalt er det jo bare ca 20-25% sjans for graviditet. Her vil jeg si kanskje 1-2 % sjans for graviditet, dvs lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #3 Del Skrevet 29. januar 2022 Brukte metoden i 7 år uten å bli gravid, uten tanke på eggløsning osv. Ble gravid da det var planlagt.. så jeg vil si lav sjanse, men det er jo selvsagt verre om han eventuelt ikke greier å hoppe av i tide. Det er en annen sak. Anonymkode: 3b38e...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #4 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg har brukt den metoden i 17 år, gått galt en gang da mannen min ikke rakk å komme seg ut - og resultatet er en 16-åring. Anonymkode: 45def...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanako Skrevet 29. januar 2022 #5 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har brukt den metoden i 17 år, gått galt en gang da mannen min ikke rakk å komme seg ut - og resultatet er en 16-åring. Anonymkode: 45def...94b Det må ha vært et smertehelvete uten sidestykke å føde en 16-åring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #6 Del Skrevet 30. januar 2022 Vi har brukt hoppe av i svingen i flere år når det ikke har vært så farlig om jeg skulle bli gravid. Det har fungert godt. Jeg har blitt raskt gravid de gangene vi har prøvd å bli gravid. Det forutsetter selvfølgelig at mannen har kontroll på utløsningen og trekker seg ut i tide. Det forutsetter også at han ikke er blant dem som opplever at noen sæddråper kommer ut utenom utløsning. Noen kvinner er hyperfertile og blir gravide også med prevensjon. Blir man det, løper man selvsagt en ekstra risiko. Anonymkode: d3817...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #7 Del Skrevet 30. januar 2022 Uten at jeg vet dette sikkert så tror jeg det handler mest om mannens evne til å trekke seg ut i tide. Dette med precum har det blitt forsket på og det siste jeg leste var at de mente at bare noen menn (not all men) hadde spermier i precumen. Så det er jo en risiko, men relativt lav. Om man ikke vil bli gravid er det definitivt ikke en metode jeg ville anbefalt, det finnes mye sikrere prevensjon der ute. Anonymkode: 41e6b...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå