AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #1 Del Skrevet 29. januar 2022 Noen som har denne klokken og følger med på pulsoksymetri? Jeg har hatt klokken på meg døgnet rundt i snart 2 mnd og har følt meg litt pjusk de siste dagene. Og ser nå at to netter på rad så har SpO droppet ned til 87-88 i ca to til tre timer om natten. Jeg har våknet opp og følt meg litt dårlig. Har vondt i hodet, litt ør og svimmel og små kvalm. Merket først i dag da jeg så på appen at denne har vært litt lavere enn normalt og lurte på om det kan ha en sammenheng? Har testet meg for covid og ikke fått utslag på det. Så jeg lurte på om SpO kan ha sammenheng med sykdom (forkjølelse eller andre sykdommer osv)? Har også slitt litt med blodtrykksfall. Bør jeg være bekymret? Eller er det vanlig at klokken ikke vises helt nøyaktig? Anonymkode: df10c...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 30. januar 2022 #2 Del Skrevet 30. januar 2022 Nattlig måling av SaO2-verdier kan si noe om tilstanden i hjerte- og kartsystemet. Hvis snittet for hele natten ligger under 96 % eller du på noe punkt havner under 90 %, så kan det tyde på at det er noe du bør få sjekket ut. Dette fordrer selvsagt at målingene er nøyaktige. Men med slike målinger og symptomer, ville jeg fått det sjekket opp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 31. januar 2022 #3 Del Skrevet 31. januar 2022 Mulig du har søvnapne. De målingene på klokka er nok litt lavere enn reelle verdier, men kan godt hende du "glemmer" å puste. Har du noen besteforeldre med alzheimer og foreldre som snorker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Del Skrevet 4. februar 2022 Takk for svar. Har et søsken som har fått påvist søvnapné og en av besteforeldrene mine hadde Alzheimer. Tror en av foreldrene mine snorker og. I dag da jeg våknet var jeg både ør, trøtt og sliten (føler meg ikke uthvilt og er tung i hodet). Jeg kom ikke på å sjekke klokken med det første, men ser nå i følge klokken så har det vært slik i natt. Min samboer skal teste klokken et par netter for å se hva som slår ut på han. Dette er natt til i dag. Det andre bilde er fra forrige uke (da var jeg ørska hele dagen og klarte nesten ikke å jobbe). Anonymkode: df10c...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå