waco Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 I forigårs til i går overnattet jeg et annet sted enn hjemme, sov med dobbelputesett og fikk kink i ryggen. Smertefullt med tålelig. Igår måtte jeg hjelpe samboeren til moren min, (jeg kaller ham bare torehore) med å løfte en treseter sofa og en tosetersofa dem hadde kjøpt på tobrødre på skullerud. Velvel, hadde det ikke vært for at torehore blei hysterisk da jeg foreslo å legge sofaen med all pressening og teipa med drøssevis av plastikk og emballasje littegranne ned på bakken mens jeg åpner hoveddøra med den ledige armen, og det ene benet hadde jeg hatt en fin rygg idag. Ikke faen om den nye pappemballasjen skulle settes på bakken, da skulle isåfall jeg ligger under mente torehore. Jeg visste jo instinktvis at dette ikke kom til å gå bra, jeg hadde jo vondt i ryggen fra før, og den følelsen jeg hadde med treseter sofa over meg, og jeg merket et lite klikk fra innsiden av kroppen kan vel best sammenlignes med den kapteinen på titanic hadde i ryggsøylen da han kjente isbreen møtte titanic. så idag kan jeg bare snu meg til høyre. Hele venstresiden er skikkelig vondt, og jeg halter nesten når jeg går ute blant folk. Bare det å se til venstre gjør dritvondt, og jeg holdte på å bli påkjørt i stad fra venstre fordi at jeg må snu meg 280 grader til høyre for å komme til venstre. selvfølgelig ser det litt rart ut at en går ute blant folk og bare snur seg til høyre hele tiden, selv om man skal til venstre, da vrir man seg bare mer til høyre slik at man nesten går rundt seg selv. Å gå ute sånn gjør at man får en del rare blikk, men jeg sender enda sjukere blikk tilbake og veiver med høyrearmen bakfra slik at folk skal skjønne at det er venstresiden det er noe gærent med.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Hele venstresiden er skikkelig vondt, og jeg halter nesten når jeg går ute blant folk. Tja, du får gå inne alene da, slik at du ikke halter Håper kroppen din blir bra igjen snart
waco Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2005 ja folk sier at det gjør mest vondt dag nummer to, og så blir det bedre igjen dagene tre og fire.... problemet mitt er at jeg blir skikkelig grinete og lumsk.
Gjest vimse Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 Ha ha ha, unnskyld at jeg ler, skal bli snillere etterhvert, men altså, kan bare se for meg der du går i ring.. Stakkar, og jo, det går nok over, hvis ikke får vel bare en kiropraktor klikke det på plass igjen I mellomtia får du slappe av på den nye sofaen til din mor, og få littoppvartning og tenke bli`e tanker God bedring!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Trøsteklem til gutten! Du får nok bare ta det med ro, og håpe at det går over i løpet av noen dager. Og gjør det ikke, så kanskje en naprapat eller kiropraktor kan få deg på plass igjen.
Mrs. K Skrevet 22. oktober 2005 #6 Skrevet 22. oktober 2005 Kjære Waco. Hvis du har merket et klikk i ryggen din så KOM DEG TIL LEGEN!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå