Gjest Smeltemann Skrevet 30. januar 2022 #41 Skrevet 30. januar 2022 Greit å bruke pikken som hoppestolk avogtil, såpass lang bør den være.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #42 Skrevet 31. januar 2022 Den er bra nok kjære deg! - kvinne 41 år 😍 Anonymkode: dff88...e12
Jokernord Skrevet 31. januar 2022 #43 Skrevet 31. januar 2022 (endret) Beklager, men alle med mikropenis under 25 cm er sjanseløse på dette forumet! Endret 31. januar 2022 av Jokernord 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #44 Skrevet 1. februar 2022 TS, snakker vi om slapp eller? 16 cm er nok mer normalt en folk tror. Men ikke like vanlig som median, det de oppgir som snitt, fordi flest menn har den størrelsen. Det reelle snittet er høyere. Det er nok en del menn med betydelig mer enn 16 cm. Det er nok disse kvinner og menn har oppheng i og husker. Som min erfarne samboer sier, flere har vært "store = tjukke", men både lang og tjukk, nei. Hun ble overrasket over at jeg, som er mediant høy, er den hun har møtt med absolutt størst. Den minste har vært hennes eksmann, en cuck, som nok hadde rundt 10 cm, en dorull, men tynnere. At hun fikk sans for større, noe nok mange har en hennes eksmann, var da hun erfarte det i deres ekteskaps modus der han likte å se henne med andre. Hun likte selvfølgelig disse "store", men det skyldes nok og det at de hadde bedre utholdenhet og var mer mann. Med dine 16 cm er du godt oppe på treet, men du er ikke i det øvre skiftet. Men hva gjør det når du nok slipper som meg å være hensynsfull og syklusmessig bevisst ved samleie. Du vet som oss andre at kvinner flest liker den aktiviteten som skjer i den ytre delen av deres underliv. Kun 24% av dem klarer å komme av en penis alene. Så er du god på de andre 76% så er du mer en hva de treffer jevnt over. Er du heldig å treffe på en av de 24%, så ta vare på henne som hun var laget av gull. . Anonymkode: 6e77f...034
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #45 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS, snakker vi om slapp eller? 16 cm er nok mer normalt en folk tror. Men ikke like vanlig som median, det de oppgir som snitt, fordi flest menn har den størrelsen. Det reelle snittet er høyere. Det er nok en del menn med betydelig mer enn 16 cm. Det er nok disse kvinner og menn har oppheng i og husker. Som min erfarne samboer sier, flere har vært "store = tjukke", men både lang og tjukk, nei. Hun ble overrasket over at jeg, som er mediant høy, er den hun har møtt med absolutt størst. Den minste har vært hennes eksmann, en cuck, som nok hadde rundt 10 cm, en dorull, men tynnere. At hun fikk sans for større, noe nok mange har en hennes eksmann, var da hun erfarte det i deres ekteskaps modus der han likte å se henne med andre. Hun likte selvfølgelig disse "store", men det skyldes nok og det at de hadde bedre utholdenhet og var mer mann. Med dine 16 cm er du godt oppe på treet, men du er ikke i det øvre skiftet. Men hva gjør det når du nok slipper som meg å være hensynsfull og syklusmessig bevisst ved samleie. Du vet som oss andre at kvinner flest liker den aktiviteten som skjer i den ytre delen av deres underliv. Kun 24% av dem klarer å komme av en penis alene. Så er du god på de andre 76% så er du mer en hva de treffer jevnt over. Er du heldig å treffe på en av de 24%, så ta vare på henne som hun var laget av gull. . Anonymkode: 6e77f...034 Interessant at du vet størrelsen på partnerens ekser og eksmann. Det virker litt rart på meg at du besitter denne kunnskapen. Da har dere vel vært godt over gjennomsnittlig opptatt av kukstørrelse. Anonymkode: 0b419...d0c 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #46 Skrevet 1. februar 2022 Har virkelig ikke tenkt mye på størrelse, men her på KG er det vanskelig å unngå. ….Det hadde det vært fint om partner ikke hadde mye mindre enn gjennomsnittet. Foretrekker også at en partner ikke har større enn gjennomsnittet, det høres vondt ut. Men, tenker 90% av menn har helt perfekte peniser. Og med resten så hadde vi sikkert fått det til å bli godt uansett. Anonymkode: faa91...780
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #47 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 8.57): Målte penis med tlf min og den var like lang.. er det for lite for dere damer? 😔 Besto også dorulltesten jeg har hørt om her på KG Anonymkode: 91f61...60f Høres ut som du har en deilig pikk😊 Anonymkode: c329e...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #48 Skrevet 1. februar 2022 16 cm er godt over gjennomsnittet. For min del er 13- 15 cm perfekt, lengre enn det blir vondt Anonymkode: 3dd1d...808 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #49 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 20.14): Hvor mange man har ligget med har ikke noe å si da. Har ligget med to som klarte å ta min penis helt inn. Hun ene var barndomskjæresten min og ei annen. Jeg har 19 cm lang. Mange får bare inn 13-14 cm før det bunner i opphiset tilstand. Gjennomsnittsdybden er 10 cm i upphisset tilstand men kan strekke seg noen cm i opphisset tilstand. De fleste må jo være forsiktig med så det ikke bunner. Får bare inn 2/3 med de fleste jeg har ligget med. Anonymkode: ad05c...b33 Høres egentlig veldig kjedelig ut å hele tiden være oppmerksom på at du ikke må gå for langt inn. Skjeden strekker seg en god del når kvinnen er opphisset, men som du sier er det forskjeller på hvor mye. Jeg er ca 16 cm i lengde og bunner akkurat kjæresten min når hun er opphisset. Dog uten smerte siden jeg akkurat bunner henne. Med tanke på hvor mye "juling" skjeden faktisk kan ta under en fødsel så tror jeg de fleste kan ta dine 19 cm, men det krever nok mye forarbeid, innsats og ikke minst vilje/ønske fra hennes side. For øvrig enig i din vurdering av tranghet. Skjeden blir ikke slappere av å ligge med flere menn, du er født med din "tranghet". Det er selvfølgelig ting som kan påvirke dette (f.eks. fødsel o.l.), men det blir litt naivt å tro at en penis permanent strekker ut skjeden! Anonymkode: 2958e...029
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #50 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Interessant at du vet størrelsen på partnerens ekser og eksmann. Det virker litt rart på meg at du besitter denne kunnskapen. Da har dere vel vært godt over gjennomsnittlig opptatt av kukstørrelse. Anonymkode: 0b419...d0c Hun er opptatt av det, og ja, hun prater om sine erfaringer. Hun vet jeg ikke blir stresset av det. . Anonymkode: 6e77f...034
MrKennedy75 Skrevet 2. februar 2022 #51 Skrevet 2. februar 2022 On 1/29/2022 at 5:15 PM, intexus40 said: G-punktet ligger 5-7 cm innenfor skjedeinngangen... Fuck jeg er lei alle trollere med liten kukk syndromet Helt korrekt det du skriver om g-punktet, men det vet du nok minst like godt som meg. Men, Hva er "liten kukk syndromet". Er det de som har over snittet, men lager tråder for å få seg en selvtillitsboost. Eller inkluderer det også de som har veldig liten (i slapp tilstand) og dermed ikke tør å dusje offentlig. (Det viser seg jo at de fleste med liten slapp har helt normal stiv).
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #52 Skrevet 7. februar 2022 Du har fått litt forskjellige svar ser jeg. Jeg er sammen med en mann som har omtrent 12-14cm erigert og dette er perfekt. Jeg har vært sammen med menn som hadde lengre og tykkere penis. Det var for meg vondt/ubehagelig selv om jeg var opphisset og vi brukte lang tid på å varme meg opp. Enkelte stillinger var umulig under eggløsning, veldig få stillinger som fungerte uten å gi ubehag. Vi kunne aldri hatt en kjappis på samme måte som nå. Jeg har født flere barn. Anonymkode: e4259...750
Gjest Anonymus51 Skrevet 8. februar 2022 #53 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du har fått litt forskjellige svar ser jeg. Jeg er sammen med en mann som har omtrent 12-14cm erigert og dette er perfekt. Jeg har vært sammen med menn som hadde lengre og tykkere penis. Det var for meg vondt/ubehagelig selv om jeg var opphisset og vi brukte lang tid på å varme meg opp. Enkelte stillinger var umulig under eggløsning, veldig få stillinger som fungerte uten å gi ubehag. Vi kunne aldri hatt en kjappis på samme måte som nå. Jeg har født flere barn. Anonymkode: e4259...750 Jeg med mine 14 cm bunner av og til dama, av og til ikke, så det virker som det er akkurat perfekt for at det ikke skal gjøre vondt for hu.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå