Gå til innhold

Er litt over 16cm for lite?

Fremhevede innlegg

Skrevet

16 cm er perfekt for å treffe g-punktet. Min mann er over 20cm, og bunner ofte i meg. Det er ubehagelig, så vi må finne posisjoner hvor han ikke går så dypt. Så lenge bredden er OK, vil jeg tro at du kan tilfredsstille de flest.

Anonymkode: 3569f...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

16 cm er perfekt for å treffe g-punktet. Min mann er over 20cm, og bunner ofte i meg. Det er ubehagelig, så vi må finne posisjoner hvor han ikke går så dypt. Så lenge bredden er OK, vil jeg tro at du kan tilfredsstille de flest.

Den har også litt bøy som en banan er det er bra? Eller er det bare en myte?.

Anonymkode: 91f61...60f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Målte penis med tlf min og den var like lang.. er det for lite for dere damer? 😔 Besto også dorulltesten jeg har hørt om her på KG

Statistisk sett har 90% en penislengde mellom 10,5 og 16. Om de 95% som har kortere snekker enn deg duger, så gjør helt sikkert du det også.

Anonymkode: abfc4...17a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Målte penis med tlf min og den var like lang.. er det for lite for dere damer? 😔 Besto også dorulltesten jeg har hørt om her på KG

Hvis du har en over snittet stor penis, både i lengde og tykkelse, hvorfor stiller du et slikt spørsmål? Her tror jeg du bør gjøre noe med selvbildet ditt.

Anonymkode: 35ec1...184

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Statistisk sett har 90% en penislengde mellom 10,5 og 16. Om de 95% som har kortere snekker enn deg duger, så gjør helt sikkert du det også.

Jeg tror sånne studier er propaganda for og få folk til og føle seg bedre..

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du har en over snittet stor penis, både i lengde og tykkelse, hvorfor stiller du et slikt spørsmål? Her tror jeg du bør gjøre noe med selvbildet ditt.

Anonymkode: 35ec1...184

I følge damene her så er den jo alt for liten.. Så det stemmer ikke det du sier.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror sånne studier er propaganda for og få folk til og føle seg bedre..

...du tenker at en sammenstilling av flere titalls studier fra flere land er propaganda for å få folk til å føle seg bedre. Interessant. Hva tenker du om holocoust, månelandingen, og vaksine?

• Liker 3
Skrevet

Når menn måler penisen sin må man alltid trekke fra 5 cm. Så penisen din er nok reelt sett 11 cm. Og selv det kan funke. Du har ingenting å bekymre deg for.

Anonymkode: bced6...f87

• Liker 1
Skrevet

https://www.ark.no/boker/Nina-Brochmann-Gutteboka-9788203365560?gclid=EAIaIQobChMI-9e8i4XX9QIVvJBoCR1OKwP4EAYYASABEgIJmPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Kan anbefale denne boken på det sterkeste! Her står alt du trenger å vite om hva som er normalt og vanlig når man går fra guttekropp til mannekropp, hvordan man måler lengden på penis, hva som er gjennomsnittslengde, at det er vanlig å være usikker på egen kropp etc.

Anonymkode: c37c8...d43

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I følge damene her så er den jo alt for liten.. Så det stemmer ikke det du sier.

I følge din logikk, så vil bare 2/10 snakke sant, mens de resterende 8 lyver, bare for å få deg til å føle deg bedre? Du aner jo dessuten ikke om det er kvinner, eller menn som bare vil kødde med deg.  Kom deg ut i verden, og begynn å ha sex med levende kvinner,  så skal du se. 

16/12 over og ut. Nypult og fin. 

Anonymkode: 95628...d02

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

G-punktet ligger 5-7 cm innenfor skjedeinngangen... Fuck jeg er lei alle trollere med liten kukk syndromet

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja for min del blir det lite ja. liker 19-20 cm

Anonymkode: 7508b...d67

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis man har ei vagina på størrelse med Grand Canyon😂

Anonymkode: ad05c...b33

Skrevet

Det virker som det er for lite for deg i alle fall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvis man har ei vagina på størrelse med Grand Canyon😂

jeg er trang, kun ligget med 1

Skrevet

Det er ikke nok.

En penis bør måle minst 28 cm.

Anonymkode: 0b419...d0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2022 den 8.57):

Ja, det er for lite. Bare å gi opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mange man har ligget med har ikke noe å si da. Har ligget med to som klarte å ta min penis helt inn. Hun ene var barndomskjæresten min og ei annen. Jeg har 19 cm lang. Mange får bare inn 13-14 cm før det bunner i opphiset tilstand. Gjennomsnittsdybden er 10 cm i upphisset tilstand men kan strekke seg noen cm i opphisset tilstand. De fleste må jo være forsiktig med så det ikke bunner. Får bare inn 2/3 med de fleste jeg har ligget med.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (På 1/29/2022 den 18.09):

Skjedens størrelse påvirkes ikke av antall partnere. Om det oppleves trangt, har kanskje ikke partner tatt nok hensyn til din nytelse. Du kan ikke vite at dette er din preferanse når du ikke har erfaring. Mindre en 5% har en penis lengre enn 16 cm, så du kan bli nødt til å ligge en del rundt for å finne en ny.

Skrevet

image.png.c4d2b806d1e09bb62b990c220ec0ac8b.pngimage.png.1cb9839ec4f010991412f9c10fce9c19.pngimage.png.7b7c8fb7d3e526d6bdacc6c842f3a381.png

Anonymkode: b9fd2...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...