AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #1 Del Skrevet 28. januar 2022 Er veldig glad i begge navnene og vurderer begge. Vet at Ingrid er fryktelig vanlig men jeg klarer ikke å la det ødelegge sansen for navnet. Min bestemor het også det og jeg ønsker å oppkalle. Tenker også at Ingrid passer greit med et ekstra fornavn for å skille litt i tilfelle hun skulle havne på skole eller bhg med flere andre. Liker Helena veldig godt. Men blir det smør på flesk? Anonymkode: 82d76...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #2 Del Skrevet 28. januar 2022 Kjempefint navn, klinger godt 😊 Anonymkode: 7e640...4ae 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Del Skrevet 28. januar 2022 Alt av dobbelt navn er tungt. Anonymkode: dbdfe...18f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Del Skrevet 28. januar 2022 Nei, det er ikke for tungt. Det er tross alt bare 5 stavelser, som er normalt med flere navn Anonymkode: c96a6...8ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Del Skrevet 28. januar 2022 Hva med Inger Helene? Anonymkode: 82f87...b7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #6 Del Skrevet 28. januar 2022 Syns det er fint, men ender nok fort opp med at kun ene navnet brukes. Anonymkode: b4d21...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #7 Del Skrevet 28. januar 2022 Liker Helena best. Anonymkode: 7d6c5...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2022 #8 Del Skrevet 28. januar 2022 Ingrid Lena klinger lettere. Slipper å trekke pusten ekstra med H`en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #9 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er veldig glad i begge navnene og vurderer begge. Vet at Ingrid er fryktelig vanlig men jeg klarer ikke å la det ødelegge sansen for navnet. Min bestemor het også det og jeg ønsker å oppkalle. Tenker også at Ingrid passer greit med et ekstra fornavn for å skille litt i tilfelle hun skulle havne på skole eller bhg med flere andre. Liker Helena veldig godt. Men blir det smør på flesk? Anonymkode: 82d76...222 Altfor mye men utrolig fine begge 2 hadde nok tatt et kortere fornavn for eksempel Ane Helena Inger Helena Sara Helena Ingrid Marie Ingrid Elise Helena Marie Helena Sofie Ingrid Maren Ingrid Elise Ingrid Mari Anonymkode: dabd5...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #10 Del Skrevet 28. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ingrid Lena klinger lettere. Slipper å trekke pusten ekstra med H`en. Det blir jo Ingrilena. Det er ikke fint. Ingrid Helena gir klart skille mellom begge navn, og det var Ingrid Ts særlig hadde lyst til å bruke. Anonymkode: c96a6...8ce 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #11 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altfor mye men utrolig fine begge 2 hadde nok tatt et kortere fornavn for eksempel Ane Helena - 5 stavelser Inger Helena - 5 stavelser Sara Helena - 5 stavelser Ingrid Marie - 5 stavelser Ingrid Elise - 5 stavelser Helena Marie - 6 stavelser Helena Sofie - 6 stavelser Ingrid Maren - 4 stavelser Ingrid Elise - 5 stavelser Ingrid Mari - 4 stavelser Anonymkode: dabd5...02d med unntaken 2 navn så foreslår du navn med like mange stavelser eller mer. Hvordan kan du da si at Ingrid Helena blir for langt? Anonymkode: c96a6...8ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #12 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): med unntaken 2 navn så foreslår du navn med like mange stavelser eller mer. Hvordan kan du da si at Ingrid Helena blir for langt? Anonymkode: c96a6...8ce synes de andre flyter bedre uansett Anonymkode: dabd5...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #13 Del Skrevet 28. januar 2022 Inger Helene passer bedre. Anonymkode: 4dd5a...04b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 28. januar 2022 #14 Del Skrevet 28. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ingrid Lena klinger lettere. Slipper å trekke pusten ekstra med H`en. Ikke enig, det klinger ikke i det hele tatt synes jeg. Synes også at Ingrid Helena er litt tungt hvis man skal bruke begge i det daglige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 28. januar 2022 #15 Del Skrevet 28. januar 2022 Jeg synes det klinger bedre med Inger Helene, den andre stavelsen i Ingrid blir litt tungvind og knotete når du skal ha en H i navn nummer to, pluss at Aen på slutten i mitt øre høres feil ut når det er dobbeltnavn. Helena funker bedre alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #16 Del Skrevet 28. januar 2022 Jeg likte Ingrid Helena utrolig godt. Er ikke så glad i navnet Ingrid, men sammen mer Helena, synes jeg det ble veldig flott. Mye finere enn de andre forslagene her😄 Men alle har jo forskjellig mening om sånt, så du må nok velge det du liker best😄 Anonymkode: d02d5...89e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 28. januar 2022 #17 Del Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg likte Ingrid Helena utrolig godt. Er ikke så glad i navnet Ingrid, men sammen mer Helena, synes jeg det ble veldig flott. Mye finere enn de andre forslagene her😄 Men alle har jo forskjellig mening om sånt, så du må nok velge det du liker best😄 Anonymkode: d02d5...89e Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 28. januar 2022 #18 Del Skrevet 28. januar 2022 Det ble tungt, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minan Skrevet 28. januar 2022 #19 Del Skrevet 28. januar 2022 Det er en kjempefin kombinasjon om man ønsker dobbeltnavn. Kjenner en Ingrid Helene, så synes det klinger enda bedre. Men kanskje jeg blir lurt av at det er en velkjent kombinasjon for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #20 Del Skrevet 28. januar 2022 Synes det fint og ikke for tungt. Ingrid Alexandra fungerer jo også, det er vi jo alle veldig vant til - og det er en stavelse mer. Kjenner faktisk flere med like mange stavelser som Ingrid Helena som bruker hele navnet - men med dobbeltnavn blir det jo ofte bare det ene da. Anonymkode: 40c2b...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå