Far til 2 Skrevet 24. november 2005 #42 Skrevet 24. november 2005 Men hvor i all verden er "bygda" hen? Hun har sikkert noe nytt å føye til denne diskusjonen. ←
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #43 Skrevet 24. november 2005 Hei igjen.Jeg er hovedinnlegger. Har gode nyheter:D. Var på møte i dag.Tok feil av datoen for noen dager siden, men det er nå det. Vi snakket med saksbehandleren om dette.Og hele greien blir henlagt.Vi var der hele gjengen.Ungene, jeg og pappaen. Han fikk et så godt inntrykk av oss og sa at vi virket som en så sammensveiset familie at dette var tydelig en feiltakelse fra vår side. Han sa også at barna viste stor tillit, åpenhet og interesse for oss som foreldre.Kontakten var utrolig flott sa han.Og vi virker som noen gode foreldre. Kan ikke noe annet enn å smile. Vi er så glade.Tenk at jeg var så beskymret. Da er denne saken ute av verden.Takker alle for å lese denne tråden, for alle rådene og all oppmuntringen. Tusen takk:D
Far til 2 Skrevet 24. november 2005 #44 Skrevet 24. november 2005 Kjempebra at det gikk så greit og ikke oppstod noen form for uoverenstemmelse. Selv om det må regnes som "storm i et vannglass" å bli kallt inn til Barnevernet i en slik sak som denne får vi håpe at andre har lært noe av saken også.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #47 Skrevet 24. november 2005 Kjempebra at det gikk så greit og ikke oppstod noen form for uoverenstemmelse. Selv om det må regnes som "storm i et vannglass" å bli kallt inn til Barnevernet i en slik sak som denne får vi håpe at andre har lært noe av saken også. ← Hei, jeg la merke til deg tidligere.Og vil takke for flotte ord. Saksbehandleren sa til meg at alle saker som har blitt meldt fra politiet/barnevernsvakta er de nødt å sjekke. Vi fikk utrolig god kontakt alle sammen.Samtalen gikk flytende og han var veldig okei fyr. Ungene likte han også.Han fikk tegninger av dem og han heiste et av barna opp i været.Det kunne ikke gått noe bedre.Fikk en håndhilsen på slutten med noen støttende ord som at hvis vi noen gang får problemer med barnepass o.,da er de villige til å hjelpe. Takk for at dette er over!
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #48 Skrevet 24. november 2005 Hei igjen.Jeg er hovedinnlegger. Har gode nyheter:D. Var på møte i dag.Tok feil av datoen for noen dager siden, men det er nå det. Vi snakket med saksbehandleren om dette.Og hele greien blir henlagt.Vi var der hele gjengen.Ungene, jeg og pappaen. Han fikk et så godt inntrykk av oss og sa at vi virket som en så sammensveiset familie at dette var tydelig en feiltakelse fra vår side. Han sa også at barna viste stor tillit, åpenhet og interesse for oss som foreldre.Kontakten var utrolig flott sa han.Og vi virker som noen gode foreldre. Kan ikke noe annet enn å smile. Vi er så glade.Tenk at jeg var så beskymret. Da er denne saken ute av verden.Takker alle for å lese denne tråden, for alle rådene og all oppmuntringen. Tusen takk:D ← Bare husk at saken forblir i mappen,men at saken ble henlagt.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #49 Skrevet 24. november 2005 Bare husk at saken forblir i mappen,men at saken ble henlagt. ← Jeg vet det ja.Gjør ikke noe, så lenge dette er over.
Litt Lost Skrevet 25. november 2005 #50 Skrevet 25. november 2005 For meg synes det som om du først er skeptisk til trådstarter og avslutter med støtte til trådstarter. Jeg er faktisk litt usikker på hva du egentlig mener. Er det så at du mener vi skal støtte oss på mors forklaring (som har vært den samme hele veien) og gi henne støtte videre, eller er det slik at vi ikke skal støtte oss på denne informasjonen og si at hun har håndtert saken feil. ← For min del er ikke jeg selvmotsigende i det hele tatt. Jeg visste ingenting om den hele og den fulle sannhet. Men jeg uttalte skepsis i forhold til at ingen her vet hva som er sannheten. Og hva om alle her overbeviser mor om at dette vil gå bra og ingenting vil skje, men i neste fall blir det full sak og ikke noe som svart her inne, litt sjokk for mor vil jeg tro. Nå gikk det ikke slik og bra er det. Mitt "lykke til" var ikke avhengig av visse utfall. Det var et "lykke til" uansett utfall av kontakt med bvtj. Et lykke til i forhold til ingen sak. Et lykke til dersom det hadde blitt sak.
Far til 2 Skrevet 25. november 2005 #51 Skrevet 25. november 2005 ... ... Mitt "lykke til" var ikke avhengig av visse utfall. Det var et "lykke til" uansett utfall av kontakt med bvtj. Et lykke til i forhold til ingen sak. Et lykke til dersom det hadde blitt sak. ← OK kansje vi ikke så det fra så veldig forskjellige sider likevel. Beskrivelsen ovenfor vil jeg imidlertid ikke forsøke å analysere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå