Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #1 Skrevet 21. oktober 2005 Har i det siste vært plaget med underlivet. Inne i sjeden er det masse små hvite ting som kommer ut hvis jeg stikker fingeren inn. I løpet av natta kommer ohså dette ekle ut og legger seg på kjønnsleppene. Klør ikke noe særlig nedentil, men lurer på om det kan være sopp. Dersom jeg har det, må typen også behandles?
Gjest vimse Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Uten at jeg skal si jeg er noen spesialist på dette, men du burde få en time hos fastlegen din og få dette sjekket. Hvis det kommer uvanlig utflod, med endret mengde, farge, konsistens eller lukt, skal man få dette undersøkt hos lege for å få det behandlet. Hva det kan være kan være så mangt, men siden det ikke klør er det lite sannsynlig at det er sopp. Det kan være en infeksjon av et eller annet slag, eller en underlivssykdom som må behandles medikamentelt, eller annet. Og, ja, har mann sopp i underlivet, må som regel dette behandles, enten med naturpreparater eller humanpreparater. Mange velger å ta kontakt med apotek for svar og veiledning, men i ditt tilfelle anbefaler jeg å kontakte legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå