Gå til innhold

Helt ærlig, liker du å slikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min sier han elsker å slikke meg og jeg liker når han gjør det. Problemet er at jeg synes det er vanskelig å stole på at han faktisk liker det. Jeg lar han kun gjøre det når det har gått 0-6 timer etter jeg har dusjet, for ellers er jeg redd jeg skal lukte/smake vondt. Han liker godt når jeg sitter på ansiktet hans, men noen ganger kan jeg kjenne lukten av kjønn og jeg kan bli redd for at han synes det er ekkelt og kun later som at han liker det for at jeg skal bli glad. Så til dere som slikker andre: liker dere det? Sånn helt ærlig?

Jeg er egentlig ikke spesielt fan av å gi han oralsex, men liker å se at han nyter det og det gjør det til en fin opplevelse. Han påstår at han liker selve akten med å gi oralsex, og det er det jeg har vansker med å stole på. 

Anonymkode: 4eeeb...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ELSKER det. Ved vanlig hygiene trenger hun ikke være nydusjet, det er bare deilig at det lukter kjønn av musa hennes. Eneste jeg synes er litt kjipt, noe som egentlig er et luksusproblem, er at hun er så følsom mellom bena at hun kommer altfor fort. Jeg skulle så gjerne fått mer tid mellom bena hennes, himmelens sted faktisk... Men holder jeg på for lenge risikerer jeg at hun svimer av for meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så til dere som slikker andre: liker dere det? Sånn helt ærlig?

 

Anonymkode: 4eeeb...a99

Helt ærlig så elsker jeg det.

Du må tørre å stole på at han ikke hadde giret på å gjøre det om han ikke likte det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. (Er kvinne selv.) Vil tro mange menn i likhet med meg synes at det er deilig, ikke bare for partnerens del, men for egen del. (Jeg har hatt sex med både kvinner og menn, og det er inntrykket jeg sitter igjen med fra mannlige sexpartnere). Jeg foretrekker selv å dusje før sex da, eller ihvertfall ikke gå en hel dag på jobb mv. og ha sex på kvelden, uten å dusje først. Men jeg kan ikke si jeg noen gang har reagert på at kvinner ikke har vært rene nok der nede. De fleste har alminnelig god hygiene, og det pleier å lukte godt.

Anonymkode: b5e34...a66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun om jenta er attraktiv, og har bra kropp. Det er ikke noe særlig å gå ned på noe som ikke ser innbydende ut. 

Anonymkode: 40a27...cc3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, såfremt du ikke har hår. Aller helst nylig rengjort. 

Anonymkode: ca74e...601

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, og kan ikke uttale meg om slikking. MEN jeg ELSKER blowjob! En fyr jeg datet for et par år siden hadde seriøst verdens flotteste penis, som også både luktet og smakte himmelsk - og jeg sverger, den var inni munnen min flere ganger daglig! Fikk virkelig aldri nok. En del av meg savner den enda.. 😉 Så konklusjonen min er at dette må da vel gjelde andre veien også?! Altså, at mannfolk generelt liker å slikke? 

Anonymkode: e45e5...aa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt at mannen liker lukten av kjønnet på kvinnen han er tiltrukket av. Lukt av kjønn (nå snakker jeg ikke om fiskelukt og stram urinlukt) er noe som tenner menn. Unntaket er de som er superpripne som tror at fitta skal smake jordbær, disse mennene finnes jo også. 

Anonymkode: 9d361...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han mener det. Dette er en preferanse som alt annet, noen tenner voldsomt på å slikke. Og lukt av kjønn er en positiv ting. (Ikke gammel uvaska mus, men vanlig kjønnslukt). 

Anonymkode: a6d97...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det både lukter og smaker fitte av en «normalfitte». Da mener jeg ikke en uflidd fitte, men en som er stelt de siste 4-5 timer. Liker veldig godt å slikke fitte. Men hun må like å bli slikket. Gjør hun ikke det, glem det og heller gnikke musa med kuken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig: Ja. Det tenner meg veldig.

Det er ikke nødvendig å være helt nydusjet eller barbert. Normal hygiene holder.

Utseendet på musa spiller ingen rolle. Kom som du er.

Anonymkode: b17f2...fe0

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen menn elsker faktisk å slikke. Akkurat som noen av oss kvinner elsker å suge. Mannen her vil helst ikke at jeg skal være nydusjet engang. Selv synes jeg jo det er rart, men det er vel et tegn på at de faktisk liker det 👌

Anonymkode: 6b3bc...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeelsker å slikke min kjære så ofte som hun vil og lar meg, og det er de fleste gangene vi har sex. For meg er det dønn uimotståelig.  Liker det bare enda mer hvis det lukter litt kraftig av hennes kjønn, duften er rent berusende i seg selv, går "rett i fletta" på meg, virkelig altså. Det er rent magisk.  Jeg blir supertent av å slikke henne, og det blir veldig ofte til hun kommer hvis hun ikke stopper meg like før fordi hun vil ha meg inni.

Som han andre her opplever jeg også at hun nesten kommer for lett, skulle ønske jeg greide å holde henne helt på kanten så lenge som hun ofte gjør på meg. Hun burde nesten være misunnelig på akkurat DET...men hva vet jeg, jeg kan jo få inntrykk av at hennes orgasmer er kraftigere og lengre enn mine, og det er de nok også. Ja, vet, dere kvinner...!!!

Anonymkode: b83a4...1b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noe bedre 😍 Jeg kunne ha bodd mellom beina hennes. Blir helt sinnsykt kåt av det selv. Trenger ikke være nydusja og nybarbert heller, hun har god hygiene så det er fantastisk uansett. 

Anonymkode: 0b950...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen menn elsker faktisk å slikke. Akkurat som noen av oss kvinner elsker å suge. Mannen her vil helst ikke at jeg skal være nydusjet engang. Selv synes jeg jo det er rart, men det er vel et tegn på at de faktisk liker det 👌

Anonymkode: 6b3bc...75d

Haha, sånn er jeg også. Ofte blir det bare vask med våt frottéklut, men det er også gjensidig godkjent.  Kona syns jeg er litt drøy til å "spare" lukten hennes etterpå, i ansiktet, på fingrene, men altså...dere kan kanskje  ikke skjønne hvordan den duften virker på mannehjernen. Til noen av oss, i hvert fall... 

Anonymkode: b83a4...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, men sambo (kvinne) liker ikke å motta dessverre :(

Anonymkode: 8a4e4...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det smaker litt tiss til å begynne med gjør ikke så mye... men en klok kvinne vil nok ta en liten tur på badet, for å dra en lunken klut med rent vann over musa, Det er jo litt for hennes del også, at hun føler seg vel der nede. Forresten, så travelt har vi vel det ikke... Og skulle det nå være en kvikkis, tar men den kluten på forhånd. Selv føler jeg meg ganske så fresh nedi der til enhver tid... noen dråper vann under forhuden gjør underverker, før jeg tørker godt av den på toalettet.

Ååå ja, jeg elsker den metaliske smaken, skulle ønske den fantes på flasker💝

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg liker det, men sambo (kvinne) liker ikke å motta dessverre :(

Anonymkode: 8a4e4...a8f

Det hadde vært kroken på døra for min del. Jeg elsker å slikke, både foran og bak. Derfor er jeg også utrolig god på det. 

Anonymkode: d0246...494

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...