Gå til innhold

Helt ærlig, liker du å slikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, elsker det. Retten og sletten.

Hvis jeg skal gå bak på henne, så er det viktigere med dusj enn foran. Foran må det gjerne være litt smak.

Endret av MuffinStud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjæresten min sier han elsker å slikke meg og jeg liker når han gjør det. Problemet er at jeg synes det er vanskelig å stole på at han faktisk liker det. Jeg lar han kun gjøre det når det har gått 0-6 timer etter jeg har dusjet, for ellers er jeg redd jeg skal lukte/smake vondt. Han liker godt når jeg sitter på ansiktet hans, men noen ganger kan jeg kjenne lukten av kjønn og jeg kan bli redd for at han synes det er ekkelt og kun later som at han liker det for at jeg skal bli glad. Så til dere som slikker andre: liker dere det? Sånn helt ærlig?

Jeg er egentlig ikke spesielt fan av å gi han oralsex, men liker å se at han nyter det og det gjør det til en fin opplevelse. Han påstår at han liker selve akten med å gi oralsex, og det er det jeg har vansker med å stole på. 

Anonymkode: 4eeeb...a99

En ting jeg lurer på: merker du ikke noe på kroppsspråket hans?

Vi har vært sammen lenge, og jeg mener jeg fanger opp hva hun føler ganske bra. 

Det hender jeg tviler på ting selv, men den tvilen kommer fra meg selv. Jeg stoler ikke på det hun sier og signaliserer. Da kan jeg få beskjed om å "snap out of it".

Kort sagt: Merker du på ham at han ikke liker det, eller er det bare en idé du har kommet opp med selv?

 

Anonymkode: b17f2...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikking er helt magisk. Og ja, når man er relativt nylig renvasket. Å slikke ei deilig mus og et lekkert kvinnerompehull er det deilgste og mest opphissende som er.

Anonymkode: 0179c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke er det deiligste som finnes,nyter å merke hvor kåt hun blir og det er deilig å holde henne på kanten lenge.

Har vært heldig og fått slikket flere damer i forskjellige aldre og synes at variasjon i lukt,smak,glatte,hårete er deilig.

Har aldri helt skjønt hvorfor mange damer ikke vil bli slikket pga hygiene, er jeg tent på dama vil jeg smake på henne og kjenne lukten av henne.

Anonymkode: c6c9e...57e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjæresten min sier han elsker å slikke meg og jeg liker når han gjør det. Problemet er at jeg synes det er vanskelig å stole på at han faktisk liker det. Jeg lar han kun gjøre det når det har gått 0-6 timer etter jeg har dusjet, for ellers er jeg redd jeg skal lukte/smake vondt. Han liker godt når jeg sitter på ansiktet hans, men noen ganger kan jeg kjenne lukten av kjønn og jeg kan bli redd for at han synes det er ekkelt og kun later som at han liker det for at jeg skal bli glad. Så til dere som slikker andre: liker dere det? Sånn helt ærlig?

Jeg er egentlig ikke spesielt fan av å gi han oralsex, men liker å se at han nyter det og det gjør det til en fin opplevelse. Han påstår at han liker selve akten med å gi oralsex, og det er det jeg har vansker med å stole på. 

Anonymkode: 4eeeb...a99

Jeg liker det veldig godt, og det er veldig sjelden jeg har opplevd at det smaker eller lukter vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slikking er helt magisk. Og ja, når man er relativt nylig renvasket. Å slikke ei deilig mus og et lekkert kvinnerompehull er det deilgste og mest opphissende som er.

Anonymkode: 0179c...657

 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Å slikke er det deiligste som finnes,nyter å merke hvor kåt hun blir og det er deilig å holde henne på kanten lenge.

Har vært heldig og fått slikket flere damer i forskjellige aldre og synes at variasjon i lukt,smak,glatte,hårete er deilig.

Har aldri helt skjønt hvorfor mange damer ikke vil bli slikket pga hygiene, er jeg tent på dama vil jeg smake på henne og kjenne lukten av henne.

Anonymkode: c6c9e...57e

Skulle ønske jeg kunne møte slike menn i virkeligheten 

Anonymkode: 9d361...efb

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det alltid om hun spør, uavhengig av om jeg har lyst eller ikke. Nydusjet og barbert er et absolutt krav. Heldigvis er hun helt enig i dette og ville aldri spurt ellers.

Anonymkode: dfd0e...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

 

Skulle ønske jeg kunne møte slike menn i virkeligheten 

Anonymkode: 9d361...efb

Jeg finnes, tror ikke jeg er den eneste heller.

Anonymkode: c6c9e...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, alle slikkeentusiastene her inne er nok dessverre ikke represenative for menn. Mange menn liker det, og mange menn liker det ikke. Denne tåden illustrerer at man kan stort sett kan få de svarene man ønsker😊

Anonymkode: da151...db9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

He he, alle slikkeentusiastene her inne er nok dessverre ikke represenative for menn. Mange menn liker det, og mange menn liker det ikke. Denne tåden illustrerer at man kan stort sett kan få de svarene man ønsker😊

Anonymkode: da151...db9

Har aldri forstått menn som elsker å bli sugd men ikke liker å slikke. Håper at de ikke representerer flertallet av oss menn ihvertfall.

Anonymkode: c6c9e...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg finnes, tror ikke jeg er den eneste heller.

Anonymkode: c6c9e...57e

Vi fins vel her og der, men tror ikke det syns på oss, aner ikke om vi er vanskelige å treffe på...? Er vi virkelig i mindretall, vi som virkelig elsker å slikke? Hva tror dere damer om det, egentlig?

Anonymkode: b83a4...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi fins vel her og der, men tror ikke det syns på oss, aner ikke om vi er vanskelige å treffe på...? Er vi virkelig i mindretall, vi som virkelig elsker å slikke? Hva tror dere damer om det, egentlig?

Anonymkode: b83a4...1b5

Jeg leste en seksualvanaundersøkelse, og om jeg ikke husker feil har de aller fleste par oralsex begge veier.

Flertallet at menn slikker fitte.

Dessverre er nok du og jeg helt vanlige😄

Anonymkode: b17f2...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

He he, alle slikkeentusiastene her inne er nok dessverre ikke represenative for menn. Mange menn liker det, og mange menn liker det ikke. Denne tåden illustrerer at man kan stort sett kan få de svarene man ønsker😊

Anonymkode: da151...db9

Men spørsmålet var jo litt åpent også, da.  De som ikke liker det kunne jo også svart og begrunnet det for egen del. Men klart,  de som brenner litt ekstra for det kommer kanskje først på banen...

Anonymkode: b83a4...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har aldri forstått menn som elsker å bli sugd men ikke liker å slikke. Håper at de ikke representerer flertallet av oss menn ihvertfall.

Anonymkode: c6c9e...57e

Hvorfor forstår du ikke det? Tror du preferanser er det samme som rettferdighet?

Anonymkode: da151...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men spørsmålet var jo litt åpent også, da.  De som ikke liker det kunne jo også svart og begrunnet det for egen del. Men klart,  de som brenner litt ekstra for det kommer kanskje først på banen...

Anonymkode: b83a4...1b5

Helt tydelig. I andre tråder ser man helt andre svar på samme spørsmål, men der vinlingen er litt annerledes.

Anonymkode: da151...db9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

 

Skulle ønske jeg kunne møte slike menn i virkeligheten 

Anonymkode: 9d361...efb

Tror det er ganske mange av oss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg leste en seksualvanaundersøkelse, og om jeg ikke husker feil har de aller fleste par oralsex begge veier.

Flertallet at menn slikker fitte.

Dessverre er nok du og jeg helt vanlige😄

Anonymkode: b17f2...fe0

Det syns jeg bare er gledelig, i så fall. Ville syns det var mer trist å tenke på om vi var i mindretall. Kan alldeles ikke se for meg mitt og min kjæres sexliv uten masse oralsex begge veier. 

Anonymkode: b83a4...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor forstår du ikke det? Tror du preferanser er det samme som rettferdighet?

Anonymkode: da151...db9

Nei, rettferdighet er vel ikke relevant her? Jeg ser det fra mitt ståsted og har forståelse derfra.

Anonymkode: c6c9e...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg leste en seksualvanaundersøkelse, og om jeg ikke husker feil har de aller fleste par oralsex begge veier.

Flertallet at menn slikker fitte.

Dessverre er nok du og jeg helt vanlige😄

Anonymkode: b17f2...fe0

Såvidt jeg husker fra den store danske seksualvaneundersøkelsen, er det mange som praktiserer oralsex. Spørsmålet i undersøkelsen var imidlertid ikke hvorvidt begge partnene i paret som praktiserer det faktisk liker det. Det er nok mange menn som slikker for å glede sin partner selv om de ikke liker det, og - ikke minst - mange kvinner som suger uten å få noe ut av det.

Anonymkode: da151...db9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...