elien Skrevet 25. februar #8001 Del Skrevet 25. februar Kyllingoverlår (favoritt jeg aldri blir lei), hadde eget kryddersmør under skinnet før stekingen, det ble nydelig! Med kokt ris og brokkolini til 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 25. februar #8002 Del Skrevet 25. februar (endret) Lenge siden jeg har postet noe i denne tråden, men så kom jeg over den igår igjen! Fint å titte innom her for å få litt inspirasjon 😊 Jeg har laget kylling med Jamaican jerk chicken-marinade, hjemmelaget rustikk potetmos og en litt kjedelig salat med slappe grønnsaker som måtte brukes opp med en VELDIG god dressing på (balsamico, dijon-sennep, honning, hvitløk, olje, sitron, salt og pepper). Det hele ble toppet med en spicy piri-piri saus produsert av hurtigmatkjeden Nandos. Det ble veldig godt, og den spicy sausen var akkurat passe spicy for min norske gane. Endret 25. februar av jannihj92 Glemte å legge ved bilde 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8003 Del Skrevet 25. februar Kikertpasta og stekte grønnsaker med currysaus. Anonymkode: d6351...cf4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. februar #8004 Del Skrevet 25. februar Alt jeg ville ha i dag var biffkarbonade i lompe.🥰 Siden jeg jo er opptatt av sunnhet, så laget jeg en halv tallerken med grønnsaker til også😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 25. februar #8005 Del Skrevet 25. februar 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 25. februar #8006 Del Skrevet 25. februar Biff av elg, sjysaus med bitter salat og frosne druer 🩷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 26. februar #8007 Del Skrevet 26. februar Torske loins, med tilbehør 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. februar #8008 Del Skrevet 26. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 26. februar #8009 Del Skrevet 26. februar Asiatisk kyllingsuppe, en variant av Gaeng Phed Gai: 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. februar #8010 Del Skrevet 26. februar Rester av ovnsstekt potet og gulrot fra mandagsmiddagen, med falaffel og en skyr-klatt☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. februar #8011 Del Skrevet 26. februar Vegetarbowl 😊 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 26. februar #8012 Del Skrevet 26. februar Rester fra gårsdagens jerk chicken med den samme salaten, men med fløtegratinerte poteter fra Meny i stedet for potetmos. Hentet en too good to go-pose igår, og potetene fulgte med i den 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 26. februar #8013 Del Skrevet 26. februar Pulled kylling I en slags spicy yoghurtdressing, mango, gulrot. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 27. februar #8014 Del Skrevet 27. februar Lompepai med delvis improvisert fyll bestående av kylling, pølsebiter, sopp, løk, paprika, mais og miniplommetomater, krydret med chili og hvitløk. Det er ost (mozzarella og parmesan) både inni i på toppen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 27. februar #8015 Del Skrevet 27. februar Hadde endel rester av ris vi måtte få spist opp, så da ble det stekt ris med kikerter, spinat, soyasaus og masse krydder. Kuttet opp noen cherrytomater og hadde ved siden av. Veldig enkelt og greit ☺️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 27. februar #8016 Del Skrevet 27. februar Kyllinglårfile, hadde på litt krispy panering så i airfryern, med brokkolini og pannestekte små poteter 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. februar #8017 Del Skrevet 27. februar Pulled kylling med potet-og gulrotmos. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. februar #8018 Del Skrevet 28. februar Marinert nakkekotelett med stekt rødløk oppå, med salat (isberg og paprika), brokkolini (har K-vit. mangel, så må spise det eller brokkoli mest mulig) og båppotet 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. februar #8019 Del Skrevet 28. februar Filippinsk gryterett med kylling og grønnsaker i kokosmelk. Ris til. Oppskrift fra Filippinsk svigerinne 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. februar #8020 Del Skrevet 28. februar Hokkaidogresskarsuppe🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå