Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare kos i dag, pannekake med bacon og lønnesirup. Og så har jeg bakt en stor ladning med solskinnsboller, måtte bare ha en liten smak 🌞 

Så senere i kveld blir det nok en pizzarest ifra fryså 🍕

15feb125.jpg

15feb225.jpg

Endret av elien
glemte bildene
  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må nesten skamfullt innrømme at jeg ikke har noen  erfaring med ketjap manis (søt, indonesisk soyasaus), bortsett fra at jeg sikkert har fått det på restaurant uten å vite det. Lise Finckenhagens asiatiske ørretrett ble imidlertid en umiddelbar hit her i huset, så flaska jeg kjøpte, vil ikke bli stående ubrukt.

20250215_164050.thumb.jpg.0be6a563c9fe4ee5148ffe57dea0e49b.jpg

Endret av Pawn Hearts
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker i ovnen, med taco krydret biffdeig, løk, hvitløk og ost, med ost utenpå og. Med salat, rømme og salsa til 

16feb25.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt rester fra både fredag og lørdag, så dette ble en helmeksikansk helg tydeligvis 😃 Pulled pork, frijoles refritos (en slags bønnestuing), syltet rødløk, guacamole, pico de gallo og litt agurk som måtte brukes opp. IMG_1407.thumb.jpeg.3b56fc9406a986b051b8ee89e4b75f82.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboer har laget hjemmelaget pasta med pancetta-og linsebolognese. Toppes med parmesan og finhakka blader fra selleristengene. 

IMG_7368.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hen eldste kom i dag, og hadde lyst på pølse og pomfri. Det fikk hen, men jeg hadde heller lyst på kyllinglår til, og løkringer og salat 

17feb25.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DSC_1549.thumb.JPG.eff2075a5f37ce26c0f7baa3261b08f2.JPG

I dag har jeg hatt noe som heter kjøttdeig-panne 😊 Skulle egentlig lages som en stor kjøttkake og snues i pannen, men det fikk jeg ikke til. Så da bare hakket jeg opp kjøttdeigen og blandet sammen. 

Hadde fullkornsris til 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...