elien Skrevet lørdag kl 14:08 #7941 Del Skrevet lørdag kl 14:08 (endret) Bare kos i dag, pannekake med bacon og lønnesirup. Og så har jeg bakt en stor ladning med solskinnsboller, måtte bare ha en liten smak 🌞 Så senere i kveld blir det nok en pizzarest ifra fryså 🍕 Endret lørdag kl 14:09 av elien glemte bildene 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet lørdag kl 16:41 #7942 Del Skrevet lørdag kl 16:41 (endret) Jeg må nesten skamfullt innrømme at jeg ikke har noen erfaring med ketjap manis (søt, indonesisk soyasaus), bortsett fra at jeg sikkert har fått det på restaurant uten å vite det. Lise Finckenhagens asiatiske ørretrett ble imidlertid en umiddelbar hit her i huset, så flaska jeg kjøpte, vil ikke bli stående ubrukt. Endret lørdag kl 16:42 av Pawn Hearts 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet lørdag kl 18:01 #7943 Del Skrevet lørdag kl 18:01 Teryakilaks, ris, spinat, mango og avokado 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 13:34 #7944 Del Skrevet søndag kl 13:34 Pannekaker i ovnen, med taco krydret biffdeig, løk, hvitløk og ost, med ost utenpå og. Med salat, rømme og salsa til 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet søndag kl 14:21 #7945 Del Skrevet søndag kl 14:21 Hadde litt rester fra både fredag og lørdag, så dette ble en helmeksikansk helg tydeligvis 😃 Pulled pork, frijoles refritos (en slags bønnestuing), syltet rødløk, guacamole, pico de gallo og litt agurk som måtte brukes opp. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet søndag kl 17:08 #7946 Del Skrevet søndag kl 17:08 I dag ble det panert laks, potetmos, purrepesto, gul bete og rødløk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet søndag kl 17:10 #7947 Del Skrevet søndag kl 17:10 Risotto og spekeskinke 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 18:09 #7948 Del Skrevet søndag kl 18:09 Samboer har laget hjemmelaget pasta med pancetta-og linsebolognese. Toppes med parmesan og finhakka blader fra selleristengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:01 #7949 Del Skrevet søndag kl 19:01 Soy bean spaghetti med linser,sopp og stekte grønnsaker. Anonymkode: d6351...cf4 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet mandag kl 00:42 #7950 Del Skrevet mandag kl 00:42 Pulled chicken I en slags grønn dressing-guffe. Var godt 🤣 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet mandag kl 15:55 #7951 Del Skrevet mandag kl 15:55 Hen eldste kom i dag, og hadde lyst på pølse og pomfri. Det fikk hen, men jeg hadde heller lyst på kyllinglår til, og løkringer og salat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet mandag kl 16:40 #7952 Del Skrevet mandag kl 16:40 Rester blir til pytt I panne 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #7953 Del Skrevet mandag kl 17:24 Mais tortillas med hummus,bønner og stekte grønnsaker. Anonymkode: d6351...cf4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 19:34 #7954 Del Skrevet mandag kl 19:34 Korma med kikerter, tomat og spinat. Ris til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 19:57 #7955 Del Skrevet mandag kl 19:57 I dag har jeg hatt noe som heter kjøttdeig-panne 😊 Skulle egentlig lages som en stor kjøttkake og snues i pannen, men det fikk jeg ikke til. Så da bare hakket jeg opp kjøttdeigen og blandet sammen. Hadde fullkornsris til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 13 timer siden #7956 Del Skrevet 13 timer siden Biffdeig gryte med kokt ris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12 timer siden #7957 Del Skrevet 12 timer siden Kom fra svømmetrim og fikk torskecurry med ris av mann🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå