Illumi Skrevet 3. februar #7881 Del Skrevet 3. februar Kyllingfilet, agurk, gresk yoghurt, fermentert hvitløk som har blitt grønn 😂 blåbær og mango på siden 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 3. februar #7882 Del Skrevet 3. februar Måtte bruke salat rester fra i går, så då ble det kyllingoverlår (blir aldri lei det), med nykokt ris til 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 3. februar #7883 Del Skrevet 3. februar Tagliatelle med kjøttboller i tomatsaus. Jeg må innrømme at kjøttbollene er Peppes, men sausen er min egen kreasjon. På toppen er det, selvfølgelig, et dryss med parmesan. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 4. februar #7884 Del Skrevet 4. februar Kylling dynket i gresk yoghurt og hvitløk. Strimlet agurk, salat, jalapeno og litt melon og appelsin 🍊 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 4. februar #7885 Del Skrevet 4. februar Strimlet svin, grønnsaker, i dag ferdig kjøpt woksaus, med ris til 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. februar #7886 Del Skrevet 4. februar De beste kjøttbollene (pepperoni-kjøttboller), pasta og saus 😊 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar #7887 Del Skrevet 4. februar Mat på jobb. Ovnstekte poteter, salatkylling, paprika og tomat 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 5. februar #7888 Del Skrevet 5. februar I dag spiste vi den andre av de tre fiskegratengene jeg laget for halvannen uke siden. Kona mi sto for salaten – gulrot, eple, purre, sylteagurk, rødbeter og kapers. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 5. februar #7889 Del Skrevet 5. februar Svigermor hadde selskap i helgen, og lagd en eller annen slags panert kylling som vi fikk rester av i dag. Vi hadde også endel grønnsaker som sang på siste verset, så da laget jeg en gul curry med brokkoli, spinat, paprika og løk, som jeg serverte til kyllingen. Det ble supergodt, om jeg får si det selv 😋 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. februar #7890 Del Skrevet 5. februar Jeg lagde en slags «dekonstruert bakt potet» i dag, oppskriften kalte det en grateng. Poteter i terninger, rødløk, smårett skinke, choritzo, sopp, mais og ost 👍🏻 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 5. februar #7891 Del Skrevet 5. februar I dag bestilte vi pizza, fra den lokale sjappen, og den er utrolig god! Type Italiensk pizza stekt i vedfyrt stenovn 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7892 Del Skrevet 5. februar Sopp og seitangryte Anonymkode: d6351...cf4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 6. februar #7893 Del Skrevet 6. februar Kylling med bitter salat, salsa, agurkyoghurrdressing 😎 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 6. februar #7894 Del Skrevet 6. februar Pizza med rester av lørdagens nachos. Kanskje ikke veldig italiensk, men godt likevel! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. februar #7895 Del Skrevet 6. februar Nachos med taco krydret kyllingfile, med topping. Og en slags Eton Mess til desert 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7896 Del Skrevet 6. februar I dag ble det torsk i tomatsaus, servert med ris. En ypperlig måte å få ryddet i grønnsaksskuffen😊 Anonymkode: c6f88...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7897 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I dag ble det torsk i tomatsaus, servert med ris. En ypperlig måte å få ryddet i grønnsaksskuffen😊 Anonymkode: c6f88...1c3 Nå med bilde😅 Anonymkode: c6f88...1c3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. februar #7898 Del Skrevet 6. februar 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. februar #7899 Del Skrevet 6. februar Sloppy Joe i går 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 7. februar #7900 Del Skrevet 7. februar Rød fiskesuppe. Ukas kulinariske høydepunkt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå