Frøkenfryden Skrevet fredag kl 19:11 #7641 Del Skrevet fredag kl 19:11 Ikke så spennende fredag..havregrøt kokt med H-melk😌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet fredag kl 19:28 #7642 Del Skrevet fredag kl 19:28 Vegetar-bowl 😊 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet fredag kl 20:17 #7643 Del Skrevet fredag kl 20:17 Jeg har fått en dårlig uvane med å glemme å ta bilde av maten. Men i dag husket jeg det. Har fått dilla på «Buldak Creamy Carbonara» 😋 To egg til, ble litt mer mot hardkokt enn tenkt, menmen. 1/2 ts med den spicy sausen er akkurat perfekt mengde brann i munnen 👌🏻 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:33 #7644 Del Skrevet lørdag kl 09:33 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Ikke så spennende fredag..havregrøt kokt med H-melk😌 Setter pris på at andre også synes havregrøt kan være middag Anonymkode: 2833f...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet lørdag kl 16:55 #7645 Del Skrevet lørdag kl 16:55 Mørbrad-gryte, glutenfri for hen eldste har vært på mat i dag, og hen er heller ikke så glad i brokkoli, derfor den på siden av, gulrot og løk i gryten. Og en nydelig rustik kremet potetstappe til ................... tror det er 5. middagen denne uken at proteinet er kjøpt på datosalg 👍 Derfor har det denne uken vært 3 biff middager 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 19:38 #7646 Del Skrevet lørdag kl 19:38 Hjemmelaget pizza 😁 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 20:01 #7647 Del Skrevet lørdag kl 20:01 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Setter pris på at andre også synes havregrøt kan være middag Anonymkode: 2833f...556 Så bra å høre☺️ Syntes litt synd i meg selv da jeg kokte den på en fredag, men det var jo godt! Og så fikk jeg mokkabønner til dessert🥰 Legger ved dagens her i samme slengen. Potet-og gulrotsuppe med egg, pølse og koriander på. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 19 timer siden #7648 Del Skrevet 19 timer siden Kylling overlår med BlackGarlicGlaze, brokkolini, litt søt paprika, ris og soyasaus 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19 timer siden #7649 Del Skrevet 19 timer siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15 timer siden #7650 Del Skrevet 15 timer siden Samboer har laget hummus av kokte vanlige erter, med kylling lårfilet med libanesisk krydring. Grønt og lompe til. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7651 Del Skrevet 13 timer siden Peanøtt nudler linser Anonymkode: d6351...cf4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå