Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mardina skrev (17 timer siden):

Du er veldig heldig med den samboeren din altså 😄 Han må jo være verdt sin vekt i gull, så mye godt som han lager til deg/dere 😄

Har overbrakt ham beskjeden🥰 Takk. Føler meg heldig! :hjerte:

Legger ved dagens. Gresskarsuppe med litt potet og søtpotet, løker, chili, ingefær, creme fraiche og matfløte. (Har man først kjøpt et stort gresskar må middagene handle om det noen dager. Mye godt for de 30 kronene det koster da🥰)

IMG_6230.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit pizza med cashewkrem, karamellisert rødløk, poteter og selvplukket kantarell.

IMG_2787.jpeg

Anonymkode: d6351...cf4

• Liker 6
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bolognese med tagliatelle. Hadde tatt seg bedre ut med frisk basilikum på toppen, men det var utsolgt. Dessuten var vi tomme for parmesan, så vi måtte ta til takke med annen ost (funka fint det også).

20241002_163238.thumb.png.671fdd7e76cd9761fd51a62e107f6f22.png

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvit pizza med cashewkrem, karamellisert rødløk, poteter og selvplukket kantarell.

IMG_2787.jpeg

Er du sikker på at alle der er kantareller?  Noen der som skiller seg ut. Men vanskelig å se på bilde. Ser godt ut da :) 

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har laget stekt blomkål, sopp og bacon. Med risoniotto, som er brun pga deilig soppkraft☺️

IMG_6238.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du sikker på at alle der er kantareller?  Noen der som skiller seg ut. Men vanskelig å se på bilde. Ser godt ut da :) 

Anonymkode: ec39a...d5a

Hva du ser på bildet eller ikke vet ikke jeg, men jeg har plukket kantareller i mange år og jeg er helt sikker på at det kun er kantareller.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Rotgrønnsaker og poteter, krydret koteletter med rause klatter rørossmør. Stått i form med lokk i ovnen på 125 grader i 5 timer 

20241003_172649.thumb.jpg.6df0ad12973e1b0b7edbaa875ac596ac.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza med ferdg kjøpt bunn (kjøkkenet er ikke ennå ferdig), med peppes kjøtt boller, bacon, strimlet kylling, søt paprika, rødløk og 2 typer ost

3oktober24.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...