Paneera Skrevet 12. august #6821 Del Skrevet 12. august 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. august #6822 Del Skrevet 12. august Grillmat med godt tilbehør i dag. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 13. august #6823 Del Skrevet 13. august Grovt ostehorn, pølsehorn og pizzabolle 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 13. august #6824 Del Skrevet 13. august Stekt kyllinglårfile, stekt blomkål og kokt ris 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. august #6825 Del Skrevet 13. august I dag ble det kald middag. Litt ubalansert da det er første gang jeg lager noe slikt. Noe ala hjemmelaga Italiensk salat, avocado, agurk og crabsticks 👌🏻 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojoen Skrevet 13. august #6826 Del Skrevet 13. august I dag ble det risotto med grønnsaker og varmrøkt laks 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. august #6827 Del Skrevet 13. august Pastagrateng. Med bayonneskinke og en toroposesaus☺️ Ruccula på siden. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 13. august #6828 Del Skrevet 13. august Lettvintmiddag som passet perfekt etter en litt lang dag på jobb. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 13. august #6829 Del Skrevet 13. august 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august #6830 Del Skrevet 13. august Paneera skrev (På 12.8.2024 den 23.14): Åhh så godt ut mange år siden jeg spiste sånn Pølsesnurrer ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 13. august #6831 Del Skrevet 13. august elien skrev (På 11.8.2024 den 16.30): I dag måtte det bare bli ferdig oppvarmet kjøpt lapskaus Dey skal ikke undervurderes! Lett, godt og sunt nok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august #6832 Del Skrevet 13. august elien skrev (På 9.8.2024 den 16.30): I dag ble det kebabbrull ifra Yummytime Så i hylla på kiwi nå at Gilde var ute med kebabkjøtt i eske er det dette kjøttet ? så god ut 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august #6833 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 22.29): Her er min middag. Gleder meg til jeg får spise det gule, men jobber fremdeles med å spise det der tørre rundt. Men men, er ikke baby, klager ikke. Anonymkode: 1640b...194 Skillingsbolle er godt og ja den gule i midten er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august #6834 Del Skrevet 13. august elien skrev (På 11.8.2024 den 16.30): I dag måtte det bare bli ferdig oppvarmet kjøpt lapskaus Husker når mamma og pappa levde og var ved god helse så reiste vi på campinghytte da måtte pappa alltid innom butikken og kjøpe 2 bokser med Lapskaus den er knallgod siste turen var i 2006 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. august #6835 Del Skrevet 13. august Pal Fungi skrev (På 18.7.2024 den 17.42): Spaghettini med pimpet Dolmio al forno Den pletten skulle stått på mitt bord elsker spagetti 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 14. august #6836 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (15 minutter siden): Den pletten skulle stått på mitt bord elsker spagetti Her var det spaghettini, for å være flisespikker. Hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #6837 Del Skrevet 14. august Pal Fungi skrev (6 minutter siden): Her var det spaghettini, for å være flisespikker. Hehe Hva er det ? spaghettini ? men pga pappas Cøliaki benytter jeg fremdeles Barilla glutenfri gammel vane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 14. august #6838 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (3 timer siden): Så i hylla på kiwi nå at Gilde var ute med kebabkjøtt i eske er det dette kjøttet ? så god ut Akkurat dette kjøttet har Yummytime i egne pakkninger, har ikke smakt Gilde sitt. De har og egen dressing på flasker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. august #6839 Del Skrevet 14. august elien skrev (7 minutter siden): Akkurat dette kjøttet har Yummytime i egne pakkninger, har ikke smakt Gilde sitt. De har og egen dressing på flasker Yummytime ja de har dressing også ja får prøve det n gang ser godt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 14. august #6840 Del Skrevet 14. august Maskinfører skrev (15 timer siden): Åhh så godt ut mange år siden jeg spiste sånn Pølsesnurrer ? Ja, pølsesnurrer. Veldig godt I dag har jeg lagd meg wraps av cottage cheese og spinat, og fylt med avokado, agurk og røkt ørret 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå