elien Skrevet 6. august #6781 Del Skrevet 6. august Long chicken patty med salat 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 6. august #6782 Del Skrevet 6. august Lagde min egen Subway i dag, med kylling karri 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 6. august #6783 Del Skrevet 6. august Pasta og tomatsaus med kjøttboller 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #6784 Del Skrevet 6. august Anonymkode: 514d7...34c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 7. august #6785 Del Skrevet 7. august Cæsar salat med Romano salat fra egen hage. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 7. august #6786 Del Skrevet 7. august Stekt ørret med basilikumsaus. Her fikk vi brukt opp brokkolien, basilikumen og sitronen fra i går, pluss en rest med kokte poteter. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #6787 Del Skrevet 7. august Fullkornpasta og kikerter i en kremet sopp og cashewsaus toppet med ristet sesamfrø. Anonymkode: d6351...cf4 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. august #6788 Del Skrevet 7. august I dag prøvde jeg med på nesten hjemmelaga suppe-dumpling. Kjøpte «dumpling ark», men hjemmelaga fyll. Ble skikkelig digg 👌🏻 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august #6789 Del Skrevet 7. august Samboer har laget skrei med stekt sommerkål og pure av gulrot og søtpotet. Alt i asian style (soya, chili og ingefær) 😍 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 7. august #6790 Del Skrevet 7. august Pizza igjen i dag .......nå ser vi lys i tunellen med det nye kjøkkenet, kan det være siste pizza takeaway på en liten stund! (er egentlig pesimist, til det motsatte er bevist) 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 7. august #6791 Del Skrevet 7. august Jeg skulle egentlig ha fiskegrateng i dag, men fikk plutselig ekstremt lyst på vafler. Så jeg lagde meg noen grove vafler, med sammalt hvete, mindre sukker og fettfri melk. Ca 630 kcal for 7 plater 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. august #6792 Del Skrevet 8. august Kjøttfritt i dag: tomatsuppe med grønnsaker og brødterninger. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. august #6793 Del Skrevet 8. august Et par fiskekaker med båtpoteter og råkost med balsamico. Ketsjup med ekstra pepper ved siden av. Tomt for remulade. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. august #6794 Del Skrevet 8. august 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 8. august #6795 Del Skrevet 8. august Salat fra salatbaren på mega Og en liten sniktitt på kjøkkenet, men med min flaks så var det noe galt med den ene benkeplaten, så vi må vente ca 4 uker til før vi får det helt oppe å går. 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #6796 Del Skrevet 8. august Gul grønnsakscurry med sopp,kikerter og fullkornsnudler toppet med sesamtofu. Anonymkode: d6351...cf4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #6797 Del Skrevet 8. august elien skrev (1 time siden): Salat fra salatbaren på mega Og en liten sniktitt på kjøkkenet, men med min flaks så var det noe galt med den ene benkeplaten, så vi må vente ca 4 uker til før vi får det helt oppe å går. Så fint kjøkken du får 😊 Anonymkode: 1eb21...c8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 8. august #6798 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så fint kjøkken du får 😊 Anonymkode: 1eb21...c8e Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8. august #6799 Del Skrevet 8. august Kylling bruschetta med chimichurri og fries. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. august #6800 Del Skrevet 8. august Chili sin carne. Laget litt ekstra mat, fyller opp fryseren med middager til jeg begynner på jobb igjen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå