elien Skrevet 4. august #6761 Del Skrevet 4. august Fisk (stekt på panne) og salat, og blir nok ostegrill til kvelden ........rykker stadig fremover til nytt kjøkken 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. august #6762 Del Skrevet 4. august 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 4. august #6763 Del Skrevet 4. august Søndag er ofte eggedag her i huset. I dag ble det omelett med sopp og løk og en del annet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 4. august #6764 Del Skrevet 4. august Fant hvalkjøttdeig på Holdbart, så det prøves ut i dag stekt sammen med løkgress fra fersk løk ☺️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. august #6765 Del Skrevet 4. august Samboer har laget gul kyllingcurry med blomkål, gulrot og potet. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 4. august #6766 Del Skrevet 4. august 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. august #6767 Del Skrevet 4. august Chicken korma, med bit av hjemmelaget nanbrød I morgen blir det taco-mandag 🥳❤️ 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 5. august #6768 Del Skrevet 5. august Kylling, rødløk og paprikaspyd med pitabrød og rømmedressing. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5. august #6769 Del Skrevet 5. august Taco - i salat 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 5. august #6770 Del Skrevet 5. august Fiskesuppe 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 5. august #6771 Del Skrevet 5. august Vi har vært ute og spist i dag, jeg hadde burger 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5. august #6772 Del Skrevet 5. august Hjemmelaget potetmos, pølser og en slags varm tomatsalat. Selvdyrket tomat og gressløk 😊 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. august #6773 Del Skrevet 5. august Kruset skrev (På 6.2.2024 den 21.07): Fajita bowl. Dette så veldig godt ut 😋. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. august #6774 Del Skrevet 5. august Fiskekake med potet-og blomkålmos☺️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #6775 Del Skrevet 5. august Arancini med tofu stekt i air fryer med potet og gulrotmos og soppsaus Anonymkode: d6351...cf4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. august #6776 Del Skrevet 5. august 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 5. august #6777 Del Skrevet 5. august Kyllinglår, potetbåter, salat 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 6. august #6778 Del Skrevet 6. august Pastasalat med brokkoli. Oppskriften lærte jeg av Gino Valente da han hadde en serie svært korte matprogrammer på TV Norge i 90-årene. Jeg slengte også i et par pølser som var til overs etter forrige pølsemåltid. Jeg husker at Gino pleide å avslutte med å anbefale vin: Til den mat, den vin. Utrolig at han slapp unna med alkoholreklame på TV. Salaten er uansett knallgod, og den mest overraskende ingrediensen er kapers. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #6779 Del Skrevet 6. august Pawn Hearts skrev (8 minutter siden): Pastasalat med brokkoli. Oppskriften lærte jeg av Gino Valente da han hadde en serie svært korte matprogrammer på TV Norge i 90-årene. Jeg slengte også i et par pølser som var til overs etter forrige pølsemåltid. Jeg husker at Gino pleide å avslutte med å anbefale vin: Til den mat, den vin. Utrolig at han slapp unna med alkoholreklame på TV. Salaten er uansett knallgod, og den mest overraskende ingrediensen er kapers. Gino har peiling! Veldig fine farger Anonymkode: c1dde...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august #6780 Del Skrevet 6. august Kyllingburger fra Holte Gård med ovnsstekte poteter og gulrøtter og peppersaus. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå