Freyja Valkyrie Skrevet 19. april #5821 Del Skrevet 19. april 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. april #5822 Del Skrevet 19. april Bildet ser litt trist ut 😅 Men det ble taco i dag 👌🏻 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 19. april #5823 Del Skrevet 19. april Ostepølser fra Grøstad (de var veldig gode!) med asbergesbønner og potetstappe 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. april #5824 Del Skrevet 19. april Stekt ris i dag og et lite glass Chardonnay. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 19. april #5825 Del Skrevet 19. april Rema sitt pinsabrød med pizzafyll 😁 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 19. april #5826 Del Skrevet 19. april Første, og sikkert siste gang jeg spiser sushi, det falt dessverre ikke i smak hos meg 🙈 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. april #5827 Del Skrevet 19. april 1 hour ago, Ariana807 said: Bildet ser litt trist ut 😅 Men det ble taco i dag 👌🏻 Dette er den blekeste tacoen jeg har sett i mitt liv, men jeg antar det skjuler seg mye godt under salatbladene. Det kunne vært interessant å se hva det var …😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 19. april #5828 Del Skrevet 19. april Kyllingbryst, hasselbackpoteter og brokkolini 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 19. april #5829 Del Skrevet 19. april Pawn Hearts skrev (7 minutter siden): Dette er den blekeste tacoen jeg har sett i mitt liv, men jeg antar det skjuler seg mye godt under salatbladene. Det kunne vært interessant å se hva det var …😅 Plasserte ost i bunnen, for at den skulle smelte, varm kjøttdeig oppå, løk, mais og agurk og så salaten på toppen som man ser. Hadde planer om å teste ut «ranch» krydderet man blander med rømme, men tror jeg reiste fra posen i butikken for jeg finner den ikke her hjemme 😅 ren rømme er jeg ikke glad i, ei heller salsa og guacamole😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. april #5830 Del Skrevet 19. april Samboer tok jobben i dag. Torskecurry☺️ 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. april #5831 Del Skrevet 19. april Pal Fungi skrev (5 timer siden): Første, og sikkert siste gang jeg spiser sushi, det falt dessverre ikke i smak hos meg 🙈 Ikke her heller 😊 Skjønner ikke denne fascinasjonen folk har for sushi altså 😂 🤮 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 19. april #5832 Del Skrevet 19. april Nachos 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april #5833 Del Skrevet 20. april Lagde sommerruller og dippsaus i går 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. april #5834 Del Skrevet 20. april Mardina skrev (14 timer siden): Ikke her heller 😊 Skjønner ikke denne fascinasjonen folk har for sushi altså 😂 🤮 Ikke sant 😅 Men ble da en erfaring rikere om ikke annet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. april #5835 Del Skrevet 20. april 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 20. april #5836 Del Skrevet 20. april Kylling, poteter og brokkoli bakt i en støpejernsgryte 🥰 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. april #5837 Del Skrevet 20. april Vi har vært ute og spist i dag, jeg hadde fish & chips 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. april #5838 Del Skrevet 20. april Taco 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. april #5839 Del Skrevet 20. april Takeaway Pizza i dag 👍🏻 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. april #5840 Del Skrevet 20. april Min samboer og vår kamerat har laget tagliatelle fra bunnen av, og en ragu til. Så godt 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå