Sneips Skrevet 11. april #5741 Del Skrevet 11. april Restefesten fortsetter med mannen på skift 😂 stekt komle med kålrabistappe i dag ☺️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 11. april #5742 Del Skrevet 11. april (endret) Kylling-kebab, kjøttet kjøpt ferdig på Gigabox, var utrolig godt! Sausen var litt hot for meg, med litt rømme på gjorde det perfekt (tok bilde før den ble rullet sammen ) Endret 11. april av elien 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #5743 Del Skrevet 11. april Potet og blomkålmos, kjøttboller, brun saus og grønnsaker 😊 Anonymkode: 48ce3...ef7 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #5744 Del Skrevet 11. april Borscht med kokosyoghurt. Anonymkode: 8dbb5...3fe 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. april #5745 Del Skrevet 11. april Jeg kom hjem fra en sen sykehustime til Mann som hadde laget dette🥹 Skrei med Annapoteter, erter og gulrotpure. 4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. april #5746 Del Skrevet 12. april 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12. april #5747 Del Skrevet 12. april Dagens middag var bare noen pizzarester jeg ikke gadd å ta bilde av, men vi skal ha gjester i morgen og har begynt å forberede maten. En av flere retter blir ouzokeftedes (kjøttboller med ouzosaus), en oppskrift jeg fant i en gresk kokebok. Først et bilde fra før jeg begynte å blande deigen (det er lammekjøttdeig i bollen): Under er kjøttbollene brunet og sausen ferdig laget. Bollene skal få 20 minutter i ovnen sammen med potetene i morgen. I tillegg vil vi servere salat, rødbeter med hvitløk og valnøtter, samt stekt feta med honning og sesamfrø. 4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 12. april #5748 Del Skrevet 12. april Etter en lang dag ute, så var det gildt med biffdeig-gryte rester fra onsdag 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 12. april #5749 Del Skrevet 12. april Italiensk pizza med kyllingskinke ☺️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 12. april #5750 Del Skrevet 12. april Formen er ikke helt på topp, så brødskive med løvtynn skinke. Litt gulrot og cheddar på siden. 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5751 Del Skrevet 12. april Red chicken curry 🙂 Anonymkode: 48ce3...ef7 3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. april #5752 Del Skrevet 12. april Pawn Hearts skrev (1 time siden): Dagens middag var bare noen pizzarester jeg ikke gadd å ta bilde av, men vi skal ha gjester i morgen og har begynt å forberede maten. En av flere retter blir ouzokeftedes (kjøttboller med ouzosaus), en oppskrift jeg fant i en gresk kokebok. Først et bilde fra før jeg begynte å blande deigen (det er lammekjøttdeig i bollen): Under er kjøttbollene brunet og sausen ferdig laget. Bollene skal få 20 minutter i ovnen sammen med potetene i morgen. I tillegg vil vi servere salat, rødbeter med hvitløk og valnøtter, samt stekt feta med honning og sesamfrø. Kan jeg komme? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5753 Del Skrevet 12. april Sopp stroganoff med potetmos. Anonymkode: 8dbb5...3fe 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12. april #5754 Del Skrevet 12. april 33 minutter siden, Brunhilde said: Kan jeg komme? Klart det, men ta med deg en flaske vin og et stykke stilton (vi spanderer portvin til osten). 🙂 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. april #5755 Del Skrevet 12. april Pulled kylling, potet-og gulrotmos og salat☺️ 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5756 Del Skrevet 12. april Anonymkode: 514d7...34c 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. april #5757 Del Skrevet 12. april (endret) Kjapp mat etter en hektisk ettermiddag på jobb. Sammen rørt omelett med osteskiver, tomater, noen skiver spekeskinke og syltet rødløk Endret 12. april av MarianneE 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet 12. april #5758 Del Skrevet 12. april Pawn Hearts skrev (5 timer siden): Dagens middag var bare noen pizzarester jeg ikke gadd å ta bilde av, men vi skal ha gjester i morgen og har begynt å forberede maten. En av flere retter blir ouzokeftedes (kjøttboller med ouzosaus), en oppskrift jeg fant i en gresk kokebok. Først et bilde fra før jeg begynte å blande deigen (det er lammekjøttdeig i bollen): Under er kjøttbollene brunet og sausen ferdig laget. Bollene skal få 20 minutter i ovnen sammen med potetene i morgen. I tillegg vil vi servere salat, rødbeter med hvitløk og valnøtter, samt stekt feta med honning og sesamfrø. Elsker gresk mat😍Heldige gjester🇬🇷 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 12. april #5759 Del Skrevet 12. april Pizza på kafé. 2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 13. april #5760 Del Skrevet 13. april Reker i sterk saus med parmesan ☺️ 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå