Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Asiatisk pulled pork i lompe med agurk, vårløk, spisskål og maiskrem. 

(og nei, vi rakk ikke dra en gris på en mandag. Men pakken fra Tulip anbefales! Maiskremen er hjemmelaga da😃

IMG_4007.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid, og de siste ukene har gått med til å kaste opp det meste jeg har fått i meg.. I dag har jeg følt meg bittelitt bedre, og samboer serverte hjemmelaget gresskarsuppe toppet med yoghurt, ost og gresskarkjerner. Ble inntatt i senga, og smakte helt fantastiskIMG_8861.thumb.jpeg.1eef64b4b96c7ebf49a5e44804bcac49.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pastasaus in progress: Til venstre fennikel, purre, perletomat og soltørka tomat, til høyre hvitløks- og chiliolje.

20240227_164011.jpg

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NurseRatched skrev (19 timer siden):

Jeg er gravid, og de siste ukene har gått med til å kaste opp det meste jeg har fått i meg.. I dag har jeg følt meg bittelitt bedre, og samboer serverte hjemmelaget gresskarsuppe toppet med yoghurt, ost og gresskarkjerner. Ble inntatt i senga, og smakte helt fantastiskIMG_8861.thumb.jpeg.1eef64b4b96c7ebf49a5e44804bcac49.jpeg

Er det godt ? 😉 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det enkelt i dag med fiskepinner i pitabrød og litt grønt til. Lyxet det til med brownie og karamellsaus til dessert 😊

20240227_121208.jpg

20240226_163449.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

Er det godt ? 😉 

Ja, veldig godt, hjemmelaget gresskarsuppe er faktisk noe av det beste jeg vet 😋

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NurseRatched skrev (2 minutter siden):

Ja, veldig godt, hjemmelaget gresskarsuppe er faktisk noe av det beste jeg vet 😋

Er 36 år og har aldri smakt det noen gang må prøves en eller annen gang muligens rundt Halloween da kan man sikkert bruke innmaten i gresskaret ja høres godt ut god bedring forresten  😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Er 36 år og har aldri smakt det noen gang må prøves en eller annen gang muligens rundt Halloween da kan man sikkert bruke innmaten i gresskaret ja høres godt ut god bedring forresten  😋

Anbefaler deg å teste det ut en gang ja. Takk! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...