Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ariana807 skrev (8 timer siden):

Har glemt å ta bilde av middagen 😅

Det ble taco til middag, og skolebolle til dessert 😋 Hjemmelaga både bolledeig og vaniljekrem 😄

IMG_8737.jpeg

Det blir brått det når man har stått over taco gryta hmm hvor ble det av bildet ? Oisann har visst spist opp 😉 gjort samme tabben selv 😉

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei, jeg deltar ikke i tråden med bilder selv, men vil bare takke dere som gjør det 🙂 Det er så mange bra mattips her. Supert å bruke denne tråden når man bare er generelt lite kreativ på kjøkkenet,ikke vet hva man skal finne på å lage,og er lei av å spise mye av det samme om igjen. Også er det god stemning her. Kjempefin tråd ☺️

Anonymkode: 4e2ad...3e3

Ja, er så enig i dette. Koser meg med bildene her hver dag, og er veldig misunnelig på "frøkenfryden" som har en mann som lager så mye god mat😋😋

Anonymkode: dafff...2a0

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, er så enig i dette. Koser meg med bildene her hver dag, og er veldig misunnelig på "frøkenfryden" som har en mann som lager så mye god mat😋😋

Fint å se at vi er flere ☺️ De som deler her fortjener skryt. Jeg ser innom her hver dag også 🙂

Anonymkode: 4e2ad...3e3

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Stekt kyllinglårfile med salat, brokkolini og stekt blomkål. Kanskje en merkelig sammensetting, men det var veldig godt

12feb24.jpg

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet

Meksikansk tomatsuppe egentlig, men vi lager den som en gryte ☺️har oppi små pastastrimler, paprika, løk, squash, soyabønner, hakket spinat, tomater og karbonadedeig 😅pleier å ha mais også, men det ble glemt. Strør ost oppå til slutt og pleier ha godt brød til, gjerne hvitløksbrød ☺️

IMG_8435.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Salat med gyroskjøtt og hvitløksdressing i dag 🙂 Også så mange fine ord i tråden! 🥰

20240212_174203.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet

Pastagrateng

IMG_0962.jpeg

Anonymkode: 8dbb5...3fe

• Liker 4
  • Hjerte 5
Skrevet

Fiskekaker med potet-og sellerirotmos. 

IMG_3852.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Åå takk🥰 Jeg viste ham dette og han ble glad! Føler meg veldig heldig som har en mann som liker å lese og lære om mat, og ikke minst .. liker å lage god mat☺️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Så kjekt å lese at tråden er til glede for mange:rodmer: Helt enig! Veldig hyggelig tråd! Takk til alle bidragsytere! :blomst2:

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Tomatsuppe med makaroni, egg og pølse😊

20240213_170954.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Salat med gyroskjøtt og hvitløksdressing i dag 🙂 Også så mange fine ord i tråden! 🥰

20240212_174203.jpg

Så godt ut hva er gyrokjøtt ? Ligna litt på kebab/biffsnadder 😀

• Hjerte 1
Skrevet

Enkelt og raskt før vakt. Gulrot, søtpotet, linse og ingefærsuppe fra fryseren med paprika, rødløk, aubergine og squash stekt i airfryer.

IMG_0971.jpeg

Anonymkode: 8dbb5...3fe

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Vært på langtur i dag, så då ble det Chicken McFeast med tilbehør

13feb24.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet

Flaskegresskarsuppe🧡

IMG_3862.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Flaskegresskarsuppe🧡

IMG_3862.jpeg

Den følelsen...når maten stirrer tilbake på deg 👀 😄

Ser veldig godt ut da😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tomatsuppe med makaroni, egg og pølse😊

20240213_170954.jpg

Fantastisk farge på suppen din! Tomatsuppe er jo sååå godt!!

• Hjerte 2
Skrevet
Sneips skrev (På 12.2.2024 den 17.55):

Meksikansk tomatsuppe egentlig, men vi lager den som en gryte ☺️har oppi små pastastrimler, paprika, løk, squash, soyabønner, hakket spinat, tomater og karbonadedeig 😅pleier å ha mais også, men det ble glemt. Strør ost oppå til slutt og pleier ha godt brød til, gjerne hvitløksbrød ☺️

IMG_8435.jpeg

Det var et fint tips. Har ikke tenkt på at den tomatsuppe kan brukes til gryterett. Ser veldig godt ut😊

• Hjerte 1
Skrevet
NullHull skrev (17 minutter siden):

Den følelsen...når maten stirrer tilbake på deg 👀 😄

Ser veldig godt ut da😊

😂 Ja jeg vet! Men, jeg lager ofte litt tjukkere supper og da kan de få hengende øyelokk og bli ennå mer skumle skal jeg si deg😳

Og takk☺️ Var god! Og det er bra for det ble 2,7 kg av den. Snakkes for mer oransje suppe med nytt tilbehør i morgen kjære middagstråd🤓

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

😂 Ja jeg vet! Men, jeg lager ofte litt tjukkere supper og da kan de få hengende øyelokk og bli ennå mer skumle skal jeg si deg😳

😄

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...