Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt søsterbesøk i dag, og vi koste oss med fersk kjøtt med løksaus og suppe med melboller. Det var utrolig godt!

14jan124.jpg

14jan224.jpg

14jan324.jpg

• Liker 10
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville lage noe fort i dag, OG bruke opp åpnet pakke wraps. Da ble det panert torsk i wrap med grønt og naturellyoghurt 

IMG_3548.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elien skrev (5 timer siden):

Har hatt søsterbesøk i dag, og vi koste oss med fersk kjøtt med løksaus og suppe med melboller. Det var utrolig godt!

Det er noe av det beste som finnes. Har du en oppskrift på melbollene du vil dele med meg? :)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (11 timer siden):

Det er noe av det beste som finnes. Har du en oppskrift på melbollene du vil dele med meg? :)

Enig! Jeg har prøvd mange oppskrifter, for når mor laget kjøtt og suppe så laget hun aldri melboller. Men denne jeg bruker nå er toppes. :)

https://norsktradisjonsmat.no/oppskrift/melboller

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt rar middag i dag, basert på ting som måtte brukes og hva jeg hadde lyst på😅 Svinefiletskiver servert med potetmos som er toppet med diverse grønnsaker i en blanding av bechamelsaus og kjøttsaus, og gratinert i ovnen. Ble godt da!

20240115_170522.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

• Liker 11
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hentet jeg fiskegrateng i fryseboksen, jeg lagde nok til fire middager sist jeg lagde. Lettvint middag. 

20240115_180901.thumb.jpg.2cc88ba8e58db857588d21f0c416448c.jpg

• Liker 7
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza! Har prøvd noe nytt i dag, laget sausen av hermetiske cherrytomater, og la kladdvis cremfresh med myyye hvitløk i oppå sausen, biffdeig, stekt løk og paprika, ost og toppet med pepperoni. Sluttresultatet ble veldig godt :tommelopp2:

16jan24.jpg

• Liker 7
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk litt fort i svingene i dag, derav det noe usmakelige bildet tatt helt på slutten av måltidet. Men det ble wraps med kylling, salat og diverse andre grønnsaker, hummus og rømme. 

20240116_170106.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...