Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

elien skrev (19 timer siden):

Pizza, med biffdeig, stekt løk, rødløk og paprika, masse ost med bacon på toppen

30desember23.jpg

Hva er biffdeig?

Anonymkode: b833f...35e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er biffdeig?

Anonymkode: b833f...35e

Limer inn kopi av svar fra tidligere i tråden.

Det er laget sjå en lokal slakter, føles som det er laget av mer kjøtt, ingen spor av brusk eller andre ting som er i kjøttdeig og karbonadedeig. Er meget magert, smaker bedre/mer enn kjøttdeig. Eneste er at det er litt dyrt, men jeg kommer veldig ofte over det på dato salg, tror ikke jeg noen gang har kjøpt til full pris. Det er heller ikke gasspakket, derfor blir det heller ikke den lukten som kan komme i de industri pakket kjøttdeigen, de pakker dette to ganger i uken, er meget ferskt og godt produkt, prøver å alltid ha i fryså.

Tillegginfo, kjøper det på lokal Mega, som får det direkte fra slakter. Blir pakket som Husets Biffdeig, de har også kjøttdeig fra samme slakter. Er ikke 100 % sikker, men tror det kommer ifra Klepp/Bryne (Skretting kanskje?) :)

•  
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen 🎆🎇

Siste kvelden i året, da ble det sushi 😋 Alt for mye for bare en person, men jeg ønsket meg et lite festmåltid. Får da litt rester til nattmat eller evt. til i morgen 😄

IMG_8452.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Godt nytt (mat)år alle sammen 

Her avslutter vi året med en  kokkelering sammen, koreansk corndog og i stede for pomfri i deigen, så har vi pomfri ala Heston ved siden av.

Og ellers, så tar vien veldig rolig kveld med to små puser som ikke liker raketter 😿

31desember23.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ariana807 skrev (2 timer siden):

Godt nyttår alle sammen 🎆🎇

Siste kvelden i året, da ble det sushi 😋 Alt for mye for bare en person, men jeg ønsket meg et lite festmåltid. Får da litt rester til nattmat eller evt. til i morgen 😄

IMG_8452.jpeg

Ååå så digg 😍 kos deg!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsfest hos fransk venn fra Lyon, og meny deretter. Pølse i brioche til forett (som jeg ikke fikk bilde av😳) Raclette og diverse kjøtt til hovedrett🥰

..og mye champagne☺️

IMG_3408.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...