Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Indrefile av kalv (fant 2 store stk på datosalg), tror det er den møreste biffen jeg har smak noen sinne! Med godt tilbehør

18november23.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann har laget linse-og baconbolognese. Med grønn spinat-tagliatelle. Servert med basilikum og parmesan på🥰

IMG_3010.jpeg

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det skikkelig hjemmelaga lørdagspizza: kjøttdeig, løk, bacon toppet med osteblanding av vellagra jarlsberg og edamer 😋

IMG_8079.jpeg

• Liker 7
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pizza stekt på pizzastein 

Hvit saus, ost, spekeskinke, chili muggost og akasiehonning 

Ser ikke fristende ut, men veldig godt

20231118_193502.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt søsterbesøk i dag, og i dag hadde mor hatt bursdag ❤️ Så jeg laget en middag som mor laget ofte, en stor farsekake stekt i panne, så skåret i skiver, og då laget alltid mor ertestuing med hermetiske erter og smeltet smør til. En mimre middag!

19november23.jpg

• Liker 9
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostesnitzler og en lun salat med diverse ovnsbakte grønnsaker, potet og rød pesto 

20231119_171113.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 21.02):

Jeg må bare si at jeg er så takknemlig for denne tråden. Jeg prøver å finne tilbake til  gleden ved matlaging etter å ha vært spiseforstyrret i mange år, og denne tråden gjør det på en merkelig måte lettere for meg. Det er en normalitet rundt mat jeg ikke er vant til selv, uten at jeg helt vet hvordan jeg skal forklare det til noen, som gjør det å bare spise middag litt enklere for meg. Så tusen takk til alle bidragsytere ☺️ tar denne som anonym hehe 

Anonymkode: 0d7d1...ac4

Ble grepet av dette:hjerte: Så fint å vite at bildeknipsing av mer eller mindre hverdagslig mat kan hjelpe noen. Jeg liker tråden godt også! På mange vis☺️ De beste ønsker for din bedringspross videre❤️

• Liker 2
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det spagetti med tomatsaus og en haug av grønnsaksrester fra kjøleskapet. Perfekt måte å få brukt opp diverse rester på. Toppet det hele med parmesan etter bildet ble tatt 😋2920CADF-52AE-47EE-837C-0320C6E29628.thumb.jpeg.dca1ba53a73e8db0ffcba34dbb27e090.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...