Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tonebelinda skrev (16 minutter siden):

Hjemmelaget 🍕

Ja da er mannen din heldig som har noen som er så flink til å lage Pizza :) nesten for frekt og be om oppskift :( ser ut som pepperoni og salami ? :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (14 timer siden):

Ja da er mannen din heldig som har noen som er så flink til å lage Pizza :) nesten for frekt og be om oppskift :( ser ut som pepperoni og salami ? :) 

Takk, så hyggelig sagt ❤️

Mannen og jeg elsker hjemmelaget pizza, har det nesten hver lørdag ❤️

Til 2 bunner bruker jeg 250 gram pizzamel, 1 ts tørrgjær, 0.5 ts salt, 0.5 ts sukker, 1 ss olivenolje og ca 150 gram vann, temperert.

Bruker tomatpure, vann, salt, pepper, litt sukker, provence krydder, oregano, hvitløkspulver og løkpulver i sausen.

Toppet med ost, pepperoni og rød jalapeno. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (6 minutter siden):

HoneyButterChicken

5november23.jpg

Ser skikkelig godt ut. En rett jeg ikke har hørt om før, men skal definitivt teste dette🤩

Endret av Kinder
Endret et ord
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (19 minutter siden):

Ser skikkelig godt ut. En rett jeg ikke har hørt om før, men skal definitivt teste dette🤩

Takk! Ja, det er utrolig godt! Er hen yngste som fikk meg på smaken av dette :tommelopp2:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Red curry chicken stir fry.

Kylling stekt i currypaste og brunt sukker, kokte edemamebønner med lime, ris og en kald spicy cashew saus ved siden av.

Dette var godt, den spicy sausen må jeg hvertfall lage igjen 😋

IMG_7915.jpeg

Anonymkode: cf915...eb5

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte liksågreit Asiatisk i dag også, men med svin, Huan style. Servert med. Vermicelli nudler 😜

IMG_1478.jpeg

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig søndagsmiddag i dag. Jeg spiser ikke så mye kjøtt, så dette har jeg faktisk ikke spist på årevis, men det var veldig godt. Koteletter og diverse rotgrønnsaker i form med en saus av fløte, creme fraiche, soyasaus og endel ulike krydder. 4B019A6F-7C78-4A44-B02A-F694A56F9BC7.thumb.jpeg.d04f1ff40d9edb396046c0422a5b4c12.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (13 timer siden):

Takk, så hyggelig sagt ❤️

Mannen og jeg elsker hjemmelaget pizza, har det nesten hver lørdag ❤️

Til 2 bunner bruker jeg 250 gram pizzamel, 1 ts tørrgjær, 0.5 ts salt, 0.5 ts sukker, 1 ss olivenolje og ca 150 gram vann, temperert.

Bruker tomatpure, vann, salt, pepper, litt sukker, provence krydder, oregano, hvitløkspulver og løkpulver i sausen.

Toppet med ost, pepperoni og rød jalapeno. 

Bare koselig ♥️ høres koselig ut pizza og rødvin ♥️ tusen takk for at du tok deg tid til oppskrift har kopiert den til Wordpad og skrevet ut og lagt i perm med tonebelindas Pizza takk ♥️😀 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt-i-ovnen middag. Fisk, potetbåter, gulrot og sellerirot. Med litt hvitløksdressing 

20231106_170220.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresskarsuppe (med potet og søtpotet i tillegg) med kokosmelk. Hadde polarbrød og egg til. 

Veldig god, selv om jeg føler den ser olmt på meg😂

IMG_2859.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble enkelt i dag etter helgas mektige kjøttretter. Ser jeg har noe å gå på vedrørende presentasjonene i en hektisk hverdag. Men her er dagens: Spekemat med eggerøre ala Buckingham Palace med trøffel, hvit pepper og masse fløte. 

(Sleiva er hjemmespikka av et av barna og er den beste jeg noen gang har hatt ☺️)

IMG_1482.jpeg

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Alt-i-ovnen middag. Fisk, potetbåter, gulrot og sellerirot. Med litt hvitløksdressing 

20231106_170220.jpg

Anonymkode: 48ce3...ef7

Normalt kalt Fish and chips ? 😀 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...