Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hei! Rop ut om du ønsker deg en søster til 😁😇

Anonymkode: 8a027...3b1

Det trenger ikke å være søster for å komme hit på middag ❤️           

Har i alle år sagt at det er alltid plass til flere rundt middagsbordet  :skåler: 🥰

(Hen eldste mobber meg alltid med hvor store porsjoner jeg lager, og sier at vis det ikke er mat nok til å sende restemat til dem som kommer på middag, så har jeg laget for lite mat 👩‍🍳)

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmelaget pizza med langtidsmørnet BBQ biff, mozarella og bacon 😊

IMG_1069.jpeg

Anonymkode: ec39a...d5a

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat-919018142.thumb.jpg.594cd50b6ebaf72a07ff14c3a627bed1.jpg

Meny hadde grillet kylling på tilbud, så da ble det salat. Med hjertesalat, soltørket tomat, vårløk, paprika, quinoa og skikkelig fetaost. Det ble veldig godt.

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (11 timer siden):

Veldig godt med sånne salater. Ikke jeg som lagde den som er avbildet altså, men her er oppskriften🤤

Tror du glemte lenken, men jeg fant den.  :) Og takk, jeg vil gjerne prøve den, men tenkte ikke på å google. Shame on me :ler:

Endret av Brunhilde
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (5 timer siden):

Tror du glemte lenken, men jeg fant den.  :) Og takk, jeg vil gjerne prøve den, men tenkte ikke på å google. Shame on me :ler:

🤣🤣 Hodet er ikke helt med for tiden🙈 Godt du fant den selv, da😃

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (21 timer siden):

Det trenger ikke å være søster for å komme hit på middag ❤️           

Har i alle år sagt at det er alltid plass til flere rundt middagsbordet  :skåler: 🥰

(Hen eldste mobber meg alltid med hvor store porsjoner jeg lager, og sier at vis det ikke er mat nok til å sende restemat til dem som kommer på middag, så har jeg laget for lite mat 👩‍🍳)

Kjente meg litt igjen der i beskrivelsen din, her også lages det mat til en hel landsby når man først holder på 😅

Fortsatt veldig nysgjerrig på de lompene du anbefaler også, "svigersønn" er på ny leterunde i Flekkefjordområdet. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.9.2023 den 6.09):

🤩 Jeg vokste opp med de tallerkene der! Har ikke sett de på 20 år sikkert 😍

Beklager avsporinger ✌️

Anonymkode: 8a027...3b1

Så hyggelig melding🥰

Min samboer hadde de da vi flyttet sammen og de er nok fra den tiden ja. Jeg liker de☺️

Nå blir det ikke middagspost på tre uker fra meg, bortreist og får mat servert og det er ikke helt mulig å knipse. 
Men skal slå til igjen i oktober. 👌☺️Til da håper jeg dere holder koken. Jeg har litt god tid og betrakter gjerne deilige burgere og salater og pizzaer og annet snadder på kjente og ukjente tallerkner her inne🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pal Fungi said:

Kjente meg litt igjen der i beskrivelsen din, her også lages det mat til en hel landsby når man først holder på 😅

Fortsatt veldig nysgjerrig på de lompene du anbefaler også, "svigersønn" er på ny leterunde i Flekkefjordområdet. 

De lompene er veldig gode, men jeg liker dem bedre som potetkake med smør og sukker enn til pølser.

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (7 timer siden):

De lompene er veldig gode, men jeg liker dem bedre som potetkake med smør og sukker enn til pølser.

Her hvor jeg bor er det pølse i brød som er mest vanlig, så i utgangspunktet liker jeg ikke lomper 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pal Fungi skrev (27 minutter siden):

Her hvor jeg bor er det pølse i brød som er mest vanlig, så i utgangspunktet liker jeg ikke lomper 🙈

Her er det heller ikke "normalt" med pølse i lompe. Men etter jeg fikk prøvd Lisbets, så var det lompe som var best. Men håper du snart får fatt i noen så du får smakt dem selv 👍 Jeg bpr ikke på stort sted, men dem har disse lompeme på ihvertfall 4 daglivare butikkrt av totalt 6, mulig dem gar dem på de 2 siste og  :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Pal Fungi said:

Disse er noe ganske annet enn vanlige lomper, synes jeg. Men jeg liker lomper, egentlig. Ser forresten de er til salgs på flere Menybutikker i nærheten av meg, så har du det i nærheten, er det verdt å prøve.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...