Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått masse sjømat av slekt og venner den siste tiden – sei, kveite, hummer og ikke minst store mengder torsk. I dag laget jeg for første gangen denne asiatiske varianten, soyaglasert torsk bakt i ovn. I hovedsak fulgte jeg Gladkokkens oppskrift, men med en annen salat (man tar det man har). Det ble kjempevellykket, så denne skal jeg lage igjen.

20250116_155352.thumb.jpg.0298e696d94455cb52a393a203605ca5.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pawn Hearts skrev (1 minutt siden):

Vi har fått masse sjømat av slekt og venner den siste tiden – sei, kveite, hummer og ikke minst store mengder torsk. I dag laget jeg for første gangen denne asiatiske varianten, soyaglasert torsk bakt i ovn. I hovedsak fulgte jeg Gladkokkens oppskrift, men med en annen salat (man tar det man har). Det ble kjempevellykket, så denne skal jeg lage igjen.

20250116_155352.thumb.jpg.0298e696d94455cb52a393a203605ca5.jpg

Nam, det så godt ut ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NurseRatched skrev (På 14.1.2025 den 19.03):

Her er det burgertirsdag 😋 Den så litt stusslig ut den burgeren, men den var veldig god. 
IMG_1308.thumb.jpeg.bb6582a2aed82700c95765ddff402d37.jpeg

Men salaten din trekker veldig mye opp, den så ikke stusselig ut idet hele tatt, fargerikt og ferskt, ojda nam, nå fikk jeg lyst på deilig salat 😋 😋. Så her blir det tommel opp fra meg!! 😊 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når de ferske rekene er så gode og ikke så dyre så nyter jeg dem! I dag en salatbowl, isberg i bunn, toppet med reker, egg, 2 farget søtpaprika, mais, finhakket løk og krutonger

17jan25.jpg

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag gjorde jeg noe jeg har hatt lyst til lenge. Sabrura Sushi er et lite stykke unna, derfor har jeg aldri smakt der før. Men i dag ble dagen. Og jeg er skuffet 😅 Jeg ønsket å prøve Sushi Hot Dog og Sushi Burrito. Smakene er ikke som Sabi. Mer syrlig, mer eddik smak. Det var skuffende. Glad jeg har prøvd, men ble ikke helt som jeg hadde håpet basert på videoer jeg har sett.

IMG_1635.jpeg

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tacograteng med linser toppet med kokosyoghurt.

IMG_3516.jpeg

Anonymkode: d6351...cf4

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...